Scanning - erfaringer med Callsen i Flensburg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Wimmie

Jeg havde ellers afskrevet en 3D/4D scanning som værende noget jeg ikke ville bruge penge på, men nu overvejer jeg det alligevel, hehe 

Synes dog bare at 1200-1400 er rigtig mange penge at give, så jeg overvejer at lave en tur ud af det og tage til Callsen i Flensburg, Tyskland hvor man kan få en scanning til 410 kr 

Og så kunne man jo lige shoppe lidt samtidig 

Er der nogen er har prøvet klinikken dernede? Og er de nemme nok at kommunikere med når man ikke er specielt god til tysk? - mit skoletysk er efterhånden godt gebrokkent 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Camillee

Jeg har en veninde som har været dernede og hun vil ihverfald gerne anbefale dem (:
De snakker Engelsk og Tysk om hovedesprog med de kunne gos lidt dansk...

vi planlægger at tage derned ihvertfald (:

Anmeld

29. september 2011

Wimmie

Camillee skriver:

Jeg har en veninde som har været dernede og hun vil ihverfald gerne anbefale dem (:
De snakker Engelsk og Tysk om hovedesprog med de kunne gos lidt dansk...

vi planlægger at tage derned ihvertfald (:

Det lyder godt - jeg er ferm til engelsk, så det er altid noget  Ellers regner jeg med at tage min veninde med der er tysklærer, så må hun træde til 

Anmeld

29. september 2011

Highlander

Wimmie skriver:

Jeg havde ellers afskrevet en 3D/4D scanning som værende noget jeg ikke ville bruge penge på, men nu overvejer jeg det alligevel, hehe 

Synes dog bare at 1200-1400 er rigtig mange penge at give, så jeg overvejer at lave en tur ud af det og tage til Callsen i Flensburg, Tyskland hvor man kan få en scanning til 410 kr 

Er der nogen er har prøvet klinikken dernede? Og er de nemme nok at kommunikere med når man ikke er specielt god til tysk? - mit skoletysk er efterhånden godt gebrokkent 

Jeg har været dernede, jeg ønskede heller ikke at bruge 1400 kr. på det herhjemme 

De er rigtig søde og kan godt snakke lidt dansk. De er meget omhyggelige og man får billeder + en dvd med hjem derfra 

Anmeld

29. september 2011

Highlander

Wimmie skriver:

Dog vil jeg anbefale at gøre det snart inden den lille bliver alt for stor 

Anmeld

29. september 2011

Wimmie

Highlander skriver:

Dog vil jeg anbefale at gøre det snart inden den lille bliver alt for stor 

Er det bedst? Havde nemlig overvejet den 14. november, men der vil jeg jo være knap 36 uger henne...men det er måske alt for sent?

Anmeld

29. september 2011

Highlander

Wimmie skriver:

Er det bedst? Havde nemlig overvejet den 14. november, men der vil jeg jo være knap 36 uger henne...men det er måske alt for sent?

Jeg var 30+4 og han sagde at det var godt jeg ikke kom senere, han anbefaler uge 28 

Anmeld

29. september 2011

Camillee

Wimmie skriver:

Det lyder godt - jeg er ferm til engelsk, så det er altid noget  Ellers regner jeg med at tage min veninde med der er tysklærer, så må hun træde til 

men de kunne vidst godt lidt dansk (:

Anmeld

29. september 2011

Camillee

Wimmie skriver:

jeg fik en 3D scanning i uge 33+5  og det var svært at kunne se ham ordenligt for han lå og puttede sig (: men det var fantastsik at se alle han ansigt træk og han lignede sig selv på en prik da han blev født en uge senere (: vi regner med en 3D scanning omkring uge 29-30 denne gang (:

Anmeld

29. september 2011

Wimmie

Highlander skriver:

Jeg var 30+4 og han sagde at det var godt jeg ikke kom senere, han anbefaler uge 28 

Ah, ok - så når jeg det nok desværre ikke 

Jeg er 28+4 i dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.