navle piercing ? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2011

mdbl

Hejj  

Ved godt emnet måske ikke høre til her, men vidste ikke lige hvos det ellers skulle være. 

Men, 

Mig og min kæreste prøver at blive gravid, er stoppet med p-piller den 18 sep. Og håber selvfølgelig på gevinst <3 

.. Men nu har vi så snakket om min piercing jeg har i navlen om det ville være bedst at pille den ud nu, eller vente til jeg bliver gravid. har set et sted at man kan købe piercinger til gravide, men ved ikke helt om jeg tør have den når jeg bliver gravid. 

- Håber på svar! <3 

Knuuuus <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Maja88

mariadyveke skriver:

Hejj  

Ved godt emnet måske ikke høre til her, men vidste ikke lige hvos det ellers skulle være. 

Men, 

Mig og min kæreste prøver at blive gravid, er stoppet med p-piller den 18 sep. Og håber selvfølgelig på gevinst <3 

.. Men nu har vi så snakket om min piercing jeg har i navlen om det ville være bedst at pille den ud nu, eller vente til jeg bliver gravid. har set et sted at man kan købe piercinger til gravide, men ved ikke helt om jeg tør have den når jeg bliver gravid. 

- Håber på svar! <3 

Knuuuus <3

jeg pillede min ud dagen inden MD scanning og kan bruge den igen her efter fødslen.

men jeg tog den kun ud fordi de kløede. men hvorfor tør du ikke have den i?

Anmeld

28. september 2011

mor til 2 skønne piger .

jeg havde min i indtil uge 37 !
det kommer an på huden osv..

dumt a pille den ud før du er gravid ihvertfald .

Anmeld

28. september 2011

mdbl

Jamen tænker bare hvis nu min navle ''Bobler'' ud at min navle så flækker eller sådan noget, men har haft den i 6 år nu 

Anmeld

28. september 2011

Maja88

mariadyveke skriver:

Jamen tænker bare hvis nu min navle ''Bobler'' ud at min navle så flækker eller sådan noget, men har haft den i 6 år nu 

ikke alles navler buler ud og de buler jo ikke bare ud fra det ene minut til det andet. så kan du jo tage den ud hvis du ser din navle vil ud

Anmeld

28. september 2011

mdbl

Okay Men tak for svar <3

Anmeld

28. september 2011

Lotus86

Der er vel ingen grund til at pille den ud når du ikke er gravid endnu. Jeg pillede først min ud et godt stykke inde i graviditeten, min navle poppede ikke ud, men syntes det begyndte at gøre lidt ondt, fordi huden var så spændt. Købte en speciel pircing til gravide, men den var bare så klam, var bare sådan en lang tynd gummipind, så den droppede jeg hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.