Var det baby nr. 2? :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Vial

Det billede du har fundet på nettet tror jeg, er tvillinger. Tror også at hvis dit billede lignede det iflg scanningssygeplejerske, så havde hun fortalt dig, at du ventede to :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

cilla87

Der var ingen hjerteblink overhovedet, da jeg nok ikke er længere henne end 4 uger og man derfor ikke kan se det.

Jeg var fuldstændigt ude af den pga. jeg var bange for en abort, og registrerede ikke alt de sagde, andet end at de ikke kunne sige hvad nr. 2 "hinde" var.
spørgsmålet lyder jo sådan set også om det kunne være noget andet end en tvilling. :-9

Men glæder mig til scanning imorgen

:-)

Anmeld

28. september 2011

Vial

Hvor bliver det spændende. Er det ikke 7+0 man skal være for at være sikker på hjerteblink.

Er det tveæggede har jeg hørt, at der er dage i mellem deres udvikling. Så du er først sikker på antal om et par uger.

Rigtig meget held og lykke. Og husk på, det er meget lettere med et barn af gangen, men helt vildt magisk med to på en gang. Man panikker lidt, men er vanvittig stolt.

Anmeld

28. september 2011

cilla87

Jo det har jeg også hørt.

Er i hvertfald lidt spændt. :-)

Ja hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg nu nok foretrække én af gangen, men nu ser vi jo. :-)

Anmeld

28. september 2011

Anette&Sophia

cilla87 skriver:

Hej Piger

Var til tidlig scanning sidste uge for at undersøge en blødning.
Det viser sig at alt er OK, men på scanningsbilleder kunne man se en fosterhinde OG noget der også lignede en fosterhinde, men den var lidt mere grumset. - linket er til et billede der minder meget om det vi så - bortset fra at man ikke kunne se fosteret/fostrene.
http://img693.imageshack.us/img693/7943/tvillinger007.jpg

Kunne det være en tvilling eller har i oplevet at det kan være noget andet?

Skal til scanning imorgen igen men er da super nysgerrig på hvad I tror. :-)

Vh

Mulla

jeg synes godt det kunne ligne to huler

Anmeld

28. september 2011

Sof

Jeg oplevede det samme og det var bare en stor blodansamling der så kom ud en lille uge efter, men det var tydeligt at der intet var i den anden sæk

Anmeld

5. november 2011

madsenmor

cilla87 skriver:

Hej Piger

Var til tidlig scanning sidste uge for at undersøge en blødning.
Det viser sig at alt er OK, men på scanningsbilleder kunne man se en fosterhinde OG noget der også lignede en fosterhinde, men den var lidt mere grumset. - linket er til et billede der minder meget om det vi så - bortset fra at man ikke kunne se fosteret/fostrene.
http://img693.imageshack.us/img693/7943/tvillinger007.jpg

Kunne det være en tvilling eller har i oplevet at det kan være noget andet?

Skal til scanning imorgen igen men er da super nysgerrig på hvad I tror. :-)

Vh

Mulla

tænker at du nu ved om der var en eller to.... og jeg er selv i en ligende situration så bliver da lidt nysgerig for at vide hvad din mave gemmer

Anmeld

7. november 2011

cilla87

Hej.

Jeg ved faktisk ikke om der var 2 - ugen efter til scanning fik vi at vide at det var en MA - og fik derfor piller til at sætte en medicinsk abort igang.

Laaang historie som du kan læse her - https://www.baby.dk/debat/138650pi1/spontan-abort/laegen-tog-fejl--fosteret-er-i-live-.aspx

Er ked af at jeg ikke kan give dig et ordentligt svar! :-)
Men krydser da fingre for 2 spirer

Vh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.