Livmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2011

Anonym trådstarter

Hvornår og hvilken uge ca. kan man se livmoderen bliver blålig/lilla hvis man er gravid ?? ( Altså gynækologisk undersøgelse &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Hvornår og hvilken uge ca. kan man se livmoderen bliver blålig/lilla hvis man er gravid ?? ( Altså gynækologisk undersøgelse &nbsp

det sker vist med det samme - ægget sætter sig

Anmeld

28. september 2011

Corn

Aner det ikke, men da jeg var omkring 6 uger henne med første barn, hvilket vi ikke vidste  da jeg ikke kunne teste positiv, var jeg til flere underlivsundersøgelser hos vores eget lægehus (forskellige læger hver gang) pga af smerter i underlivet, og de opdagede ikke noget.

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

det sker vist med det samme - ægget sætter sig

Okay, hvad med ens brystvorter ?? For her de sidste 2 dage er blodårene blevet tydligere og tydligere...

Anmeld

28. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Omkring 6. uge EFTER befrugtningen.
Det er også omkring det tidspunkt man før i tiden konstaterede graviditet ved GU.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Okay, hvad med ens brystvorter ?? For her de sidste 2 dage er blodårene blevet tydligere og tydligere...

Ens bryster begynder at ændre sig omkring 4.-6. uge EFTER befrugtning.

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ens bryster begynder at ændre sig omkring 4.-6. uge EFTER befrugtning.

Okay tak for svar.

Jeg har endnu et spørgsmål, det er nu 8 dage siden jeg havde ÆL og testede positiv osv.

Men idag hvis jeg sku være gravid 3+3, men idag har jeg sådan noget hvidt slimet udflåd - plejer jeg aldrig, og når jeg har ÆL er det vandet, gennemsigtigt og slimet

Anmeld

28. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Okay tak for svar.

Jeg har endnu et spørgsmål, det er nu 8 dage siden jeg havde ÆL og testede positiv osv.

Men idag hvis jeg sku være gravid 3+3, men idag har jeg sådan noget hvidt slimet udflåd - plejer jeg aldrig, og når jeg har ÆL er det vandet, gennemsigtigt og slimet

Hvis du evt skulle være blevet gravid, så kan du sagtens have ændret udseende på udflåd
Det sker til gengæld hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.