Æg-test positiv hvornår så.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget en Æg-test og den viser to lige tydlige streger så er klart positiv.. Nu er mit spørgsmål så bare er det idag at der er ægløsning eller er det først imorgen ?

Sidder hjemme alene og kæresten er på arbejde hvorfor er han ikke bare hjemme så det kunn udnyttes

Vi har ikke "alene" tid før efter kl 19 hvor vi har puttet børn

Syntes der er længe til lige nu griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

M&N

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en Æg-test og den viser to lige tydlige streger så er klart positiv.. Nu er mit spørgsmål så bare er det idag at der er ægløsning eller er det først imorgen ?

Sidder hjemme alene og kæresten er på arbejde hvorfor er han ikke bare hjemme så det kunn udnyttes

Vi har ikke "alene" tid før efter kl 19 hvor vi har puttet børn

Syntes der er længe til lige nu griner

Jeg mener den "forudser" 24-36 timer, ellers er det 24-48, er ikke helt sikker på det- men deromkring

Anmeld

28. september 2011

M&N

CelineAlexia skriver:

Jeg mener den "forudser" 24-36 timer, ellers er det 24-48, er ikke helt sikker på det- men deromkring

Hvis du er i tvivl så kan du også læse indlægssedlen som burde følge med i de teste du har købt

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Hvis du er i tvivl så kan du også læse indlægssedlen som burde følge med i de teste du har købt

Tak :-)

Sedlen der fulgte med har desværre fået en vandskade, da den lå på bordet med nogle andre papire da den mindste fik væltet en flaske med vand ;-)

Anmeld

28. september 2011

M&N

Anonym skriver:

Tak :-)

Sedlen der fulgte med har desværre fået en vandskade, da den lå på bordet med nogle andre papire da den mindste fik væltet en flaske med vand ;-)

Jeg har lige kigget i min indlægsseddel (som jeg har fra BabyOrNot) der står den forudser ægløsning 24-48 timer

Men i kan sagtens gøre det nu og efter - så er i da sikre på at ramme den

Anmeld

28. september 2011

babymus77

Jeg mener også man siger, på hesten dagen før æg løsning;-) dvs engang i dag og så de næste par dage;-) Held og Lykke med de to streger;-)

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg mener også man siger, på hesten dagen før æg løsning;-) dvs engang i dag og så de næste par dage;-) Held og Lykke med de to streger;-)

Tak :-D håber vi snart får de to streger

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Jeg har lige kigget i min indlægsseddel (som jeg har fra BabyOrNot) der står den forudser ægløsning 24-48 timer

Men i kan sagtens gøre det nu og efter - så er i da sikre på at ramme den

Griner må udnytte ham resten af denne uge så ;-)

Anmeld

28. september 2011

babymus77

Anonym skriver:

Tak :-D håber vi snart får de to streger

Jeps må de snart finde vej;-))

Anmeld

28. september 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeps må de snart finde vej;-))

Håber jeg virkelig

Er ved at være lidt utålmodige efter 5 måneder uden held

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.