"Svie" efter jeg har tisset? s';

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Plejer blærebetændelse ikke at gøre ondt når man tisser?  for dælen da  tak for dit svar, må ringe til vagtlægen så 

En blærebetændelse føles anderledes, når man er gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

En blærebetændelse føles anderledes, når man er gravid 

Okay, mange tusinde tak 

Anmeld

27. september 2011

jlp90

Anonym skriver:

Plejer blærebetændelse ikke at gøre ondt når man tisser?  for dælen da  tak for dit svar, må ringe til vagtlægen så 

Blærebetændelse går ondt når mam er færdig med at tisse, specielt hvis man ikke har så meget urin man skal af med. Jeg kunne dog ikke mærke jeg havde det.

Anmeld

27. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Okay, mange tusinde tak 

Der er mange gravide, der får blærebetændelse, så op med humøret du skal bare have noget imod det, og så får du det godt igen efter et par dage. jeg har haft blærebetændelse masse af gange, som ikke gravid, og jeg ved godt hvor træls det kan være 

Faktisk lever jeg med blærebetændelse-agtige smerter hver dag året rundt, fordi mine slimhinder er blevet angrebet af noget, som der desværre ikke kan gøres noget ved.

Men hvis du drikker rigtig meget, sådan at urinen bliver meget fortyndet, så burde det gøre knapt så ondt, og hjælper også til at få skyllet systemet igennem, hvilket er godt under en blærebetændelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.