"Svie" efter jeg har tisset? s';

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.392 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Anonym trådstarter

Snart i tre dage har det sådan været rigtigt ubehageligt efter jeg har tisset, det svier på en måde og så går der nogle minutter og så går det over. Det er mest om morgenen og om aftenen, det svier ikke når jeg tisser overhovedet, først bagefter. Nogen der har prøvet dette? eller har nogle råd til hvad jeg kan gøre? skal jeg kontakte lægen eller? jeg har 8 uger indtil termin, og er utrolig bekymret for hvad det kan være. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Anonym trådstarter

27. september 2011

Isabella_mor

højest sandsynligt blærebetændelse. det er meget normalt når man er gravid.

gå til lægen.

det er ikke godt at have og det går ikke bare væk af sig selv.

Anmeld

27. september 2011

jlp90

Anonym skriver:

Snart i tre dage har det sådan været rigtigt ubehageligt efter jeg har tisset, det svier på en måde og så går der nogle minutter og så går det over. Det er mest om morgenen og om aftenen, det svier ikke når jeg tisser overhovedet, først bagefter. Nogen der har prøvet dette? eller har nogle råd til hvad jeg kan gøre? skal jeg kontakte lægen eller? jeg har 8 uger indtil termin, og er utrolig bekymret for hvad det kan være. 

Det lyder helt klart som blærebetændelse. Det havde jeg også som højgravid. Det er ufarligt men skal dog behandles da det eller kan medfører at man føder for tidligt.

Anmeld

27. september 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Blærebetændelse er jeg ret sikker på det er. Du må til lægen med en urinprøve, så de kan få den dyrket, og så du kan komme i behandling for det. Indtil da, så drik rigeligt med vædske 

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

jlp90 skriver:

Det lyder helt klart som blærebetændelse. Det havde jeg også som højgravid. Det er ufarligt men skal dog behandles da det eller kan medfører at man føder for tidligt.

Plejer blærebetændelse ikke at gøre ondt når man tisser?  for dælen da  tak for dit svar, må ringe til vagtlægen så 

Anmeld

27. september 2011

Benjamins'mor

Vil nu også sige du nok har blærebetændelse. Det kunne i hvertfald godt lyde lige sådan.

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

højest sandsynligt blærebetændelse. det er meget normalt når man er gravid.

gå til lægen.

det er ikke godt at have og det går ikke bare væk af sig selv.

Okay 

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Blærebetændelse er jeg ret sikker på det er. Du må til lægen med en urinprøve, så de kan få den dyrket, og så du kan komme i behandling for det. Indtil da, så drik rigeligt med vædske 

Plejer det ikke at gøre ondt når man tisser ved blærebetændelse? 

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Vil nu også sige du nok har blærebetændelse. Det kunne i hvertfald godt lyde lige sådan.

øv altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.