fra slimprop til fødsel - hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

Anette&Sophia

Frøken J. skriver:

Min gik delvist for nogle uger siden, men det blev ikke til mere. Den har løsnet sig igen i dag, men jeg har da ikke født endnu

jamen søde frøken j, du skal også bare se at komme i sving! det er for ringe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

Silja&Noam

Min gik i 28. Uge der var jeg indlagt i 3 uger pga truet for tidlig fødsel. Men jeg fødte to dage før termin og aner ik om den blev gendannet for jeg så i hvert fald ik mere til den

Anmeld

28. september 2011

regalprime

anetteb skriver:

ej hvor sjovt haha.
men jeg er altså ikke så farlig

nej ved godt, men vidste ikk rigtig hva jeg så sku sige Hej mig fra baby Men måske vi ses til finalen i nyborg??

Anmeld

28. september 2011

Highlander

Hvordan ved man overhovedet at det er slimproppen og ikke bare meget udflåd?  (venter også på min går, med mindre den er gået)

Anmeld

28. september 2011

Anette&Sophia

regalprime skriver:

nej ved godt, men vidste ikk rigtig hva jeg så sku sige Hej mig fra baby Men måske vi ses til finalen i nyborg??

Var det ikke finalen i ribe? :b
havde nok lavet et sjovt ansigt hvis du havde sagt "mig fra baby" der er rimelig mange herinde. hæhæ

Anmeld

28. september 2011

Anette&Sophia

Highlander skriver:

Hvordan ved man overhovedet at det er slimproppen og ikke bare meget udflåd?  (venter også på min går, med mindre den er gået)

Den har jeg også haft oppe og vende.

Anmeld

28. september 2011

regalprime

anetteb skriver:

Var det ikke finalen i ribe? :b
havde nok lavet et sjovt ansigt hvis du havde sagt "mig fra baby" der er rimelig mange herinde. hæhæ

Nix finalen køres i nyborg. kan ikk lige huske dato, men det kan søren når han kommer hjem. Ja lige det jeg tænkte. Så næste gang kommer jeg og siger hva?? Hej mig fra......

Anmeld

28. september 2011

Muttitil1+1

Præcis 4 uger før, så den gendannede sig og røg helt et par timer før fødslen

Anmeld

28. september 2011

Frejasen

Highlander skriver:

Jeg var ikke i tvivl. Det ligner ikke udflåd men gennemsigtig sej slim ofte med lidt blod i ( beklager detaljerne)

Anmeld

28. september 2011

Frejasen

Min gik om morgenen og jeg begyndte at få veer få timer efter. Jeg fødte godt nok først tre dage efter, men det var fordi hun lå forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.