fra slimprop til fødsel - hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

ja okay
- for mindes da at have fået af vide at slimproppen sidder som en form for beskyttelse mod bakterier osv.

Jeps, det gør den også.

Så meget praktisk at den gendanner sig selv igen.

Meen, nu ville det ikke gøre noget at den snart røg igen og satte en fødsel i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Lotus86

Min slimprop gik første gang 14 dage før termin, men gendannede sig så åbenbart igen. Så gik den igen den 2. juli, og fødte den 3. juli kl. 12.45

Anmeld

27. september 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Jeps, det gør den også.

Så meget praktisk at den gendanner sig selv igen.

Meen, nu ville det ikke gøre noget at den snart røg igen og satte en fødsel i gang.

nej, hæhæ

Anmeld

27. september 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Min løsnede sin d 4 august og så slimende jeg jævnligt resten af graviditeten. Den var væk da jeg blev sat igang

så det var ikke det hele der kom på en gang, i en stor klump eller hvad man nu kan sige?
- ja sorry, men jeg har haft sådan en lille klump, ikke ret stor, en bussemand? hæhæ. - men min mor sagde at jeg ikke ville være et sekund i tvivl når proppen gik.

Anmeld

27. september 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

så det var ikke det hele der kom på en gang, i en stor klump eller hvad man nu kan sige?
- ja sorry, men jeg har haft sådan en lille klump, ikke ret stor, en bussemand? hæhæ. - men min mor sagde at jeg ikke ville være et sekund i tvivl når proppen gik.

Den første uge efter den løsende sig havde jeg snot udflåd hele tiden, så var der en uges pause, så kom det igen og det gentog sig helt indtil sidste tirsdag. Det sagde min jmd var slimproppen der havde løsnet sig, derfor det kom af flere omgange, hvorimod går den, så kommer den en gang (stor klump).

Anmeld

27. september 2011

Molly8

anetteb skriver:

ja, som overskriften siger.
- hvor lang tid gik der fra jeres slimprop gik til i gik i fødsel?

bare sådan for nysgerrighedens skyld. - har hørt en klog mand sige at slimproppen kan gå helt op til 2 måneder før, men nogle siger noget andet.
Jeg har godt nok 6½ uge at løbe på endnu, så der er tid nok

10 dage før

Anmeld

27. september 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Den første uge efter den løsende sig havde jeg snot udflåd hele tiden, så var der en uges pause, så kom det igen og det gentog sig helt indtil sidste tirsdag. Det sagde min jmd var slimproppen der havde løsnet sig, derfor det kom af flere omgange, hvorimod går den, så kommer den en gang (stor klump).

ja okay
har dog kun haft bussemanden en gang.

Anmeld

27. september 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

ja okay
har dog kun haft bussemanden en gang.

Wee så kan det være den er ved at løsne sig

Anmeld

27. september 2011

Frejsmor

Min slimprop gik igår eftermiddags, i hvert fald en rigtig stor del af den.. Her til morgen og i løbet af dagen er der så kommet lidt mere af den ud, sammen med noget blod.. Min JM synes det var et rigtig godt tegn, da jeg snakkede med hende idag, især pga. blodet der var kommet med, så nu går jeg bare og venter og krydser fingre for at der snart sker noget!!!

Ved jo godt det ikke nødvendigvis betyder noget, men jeg håber håber håber godt nok!!

Anmeld

27. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kofoed. skriver:

Wee så kan det være den er ved at løsne sig

Min gik lidt for en uges tid siden. I morges gik der en hel del. Det lidt tidligt, men godt at vide den kan gendanne sig, eller forsvinde langsomt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.