Søger mala & småfolk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. januar 2009

Pia.

Tror det bliver svært ... har nok fundet 15 kjoler men alle er udsolgt... Hmmm....

Bukserne har jeg fundet i mange forskellige farver, men desværre ikke lige den du søger der...

Håber du finder hvad du søger eller andre kan hjælpe dig.

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

tascia

str 5, hvis det findes.. jeg har set den anden med bæltestykket i en str 4.. men ellers ingen..

har hun prøvet kjolen i str 4?

grunde til jeg spørger er at bla. småfolks kjoler er lidt store i det (ved godt det er mala),men måske det var lidt det samme, så hun sagtens kunne bruge en str. 4....

//Natascia

Anmeld

27. januar 2009

Susan1978

Nej vi har ikke prøvet kjolen.. har en veninde der har den til sin datter, måske jeg lige skulle høre hvad str hendes er i.

måske findes den bare ikke større end str. 4.. det har jeg også overvejet.

Susan

Anmeld

28. januar 2009

Smølfen

Hej Susan,

Har du prøvet butikken Den Hem'lige port i Vordingborg. Hun forhandler i hvert fald Mala i stor stil. Og bukserne mener jeg at have set i Kys Frøen!!
Jeg er dog ikke sikker på str., men skal du alligevel forbi, så prøv at kigge derind!

Hilsen Mette i Vordinghul

Anmeld

29. januar 2009

malou

Hvorfor ringer du ikke til småfolk og hører dem ad hvilke butikker der har købt den buks du så gerne vil have?? ups, har lige tjekket deres hjemmeside... de har alle forhandlerne derinde... så det er jo bare at starte fra en ende af

www.smafolk.dk

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.