Skøn hvalp søger blivende hjem :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. september 2011

mth1987

DenLykkelige skriver:

Nej det tager jo selvfølgelig lidt på økonomien at have 3 hunde at brødføde hver dag Vi har også selv to herhjemme, bl.a Kenja's søster Og det er virkelig et helt fantastisk sind de hvalpe har..

Det nu ikk så meget det er fordi vi bor til leje i begrænset tid og ved ikk om vi køber eller skal leje noget andet når tiden udløber så det var den vej det økonomiske var for mad og Dyrelæge sku vi nok klare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

DenLykkelige

mth1987 skriver:

Det nu ikk så meget det er fordi vi bor til leje i begrænset tid og ved ikk om vi køber eller skal leje noget andet når tiden udløber så det var den vej det økonomiske var for mad og Dyrelæge sku vi nok klare

Så kan jeg godt se det

Anmeld

27. september 2011

Drømme

DenLykkelige skriver:

Kenja søger et nyt hjem hvor der er plads til hende, gerne en gård med dyr og evt. børn, hvor der er liv, men ikke et krav.
Kenja er en UNIK blandingshvalp på knap. 6 mrd. af racerne dalmatiner og ruhåret hønsehund - Men man kan på ingen måde mærke eller se det ruhåret i hende. Hun er en livsglad og aktiv hund som elsker børn og andre hunde. Fremmede mennesker skal hun lige se an, men efter en godbid eller to, så er de hendes venner ;-)
Hun er utrolig lærenem og forstå kommantoerne - SIT - LÆG DIG - KURV osv.
Hun kan være alene hjemme uden nogen form for ballade.
Kenja er chippet. Dog ikke vaccineret.

Kenja er avlet hos min veninde. Da hun var 2 mrd. blev hun solgt til en børnefamilie, men af helbredsmæssige årsager måtte de sige farvel til hende. Jeg tog hende tilbage, men kan desværre ikke selv beholde hende, så derfor er jeg på udkig efter ET GODT OG BLIVENDE HJEM til hende !!

Der medfølger halsbånd, hundesnor, foder, kurv og legetøj med til hende.

Er kun interesseret i seriøse henvendelser.

Hvor ser hun skøn ud <3

Vi har "desværre" allerede én hund, og da vi er på vej til at flytte i lejlighed snart, dur det ikke at have flere hunde..

Håber du finder et fantastisk hjem til hende

Anmeld

27. september 2011

DenLykkelige

Drømme skriver:

Hvor ser hun skøn ud <3

Vi har "desværre" allerede én hund, og da vi er på vej til at flytte i lejlighed snart, dur det ikke at have flere hunde..

Håber du finder et fantastisk hjem til hende

Mange tak

Anmeld

27. september 2011

mth1987

DenLykkelige skriver:

Så kan jeg godt se det

Øv altså. Bare jeg ikk havde set dit indlæg, er helt vild med hendes udseende. Men det nok kun mig der ville syntes det var en god ide at give hende et hjem her

Anmeld

27. september 2011

Mca<3

DenLykkelige skriver:

Jeg har selv allergi, men har dog hendes søster og en alaskan malemute.. Det er hårdt.. Men det er jo et valg man tager

Men spred endelig ordet om hende

Det skal jeg nok

Anmeld

27. september 2011

TWT

Hvad skal du have for hende?

Anmeld

27. september 2011

DenLykkelige

TWT skriver:

Hvad skal du have for hende?

Du skal kontakte hendes avler på det telefonnummer jeg har skrevet længere oppe på side 1 Jeg ved ikke hvad prisen for hende er.. Jeg gav 1500kr for hendes søster da jeg købte hende, det er alt jeg kan sige

Jeg spreder bare ordet for at finde hende et perfekt BLIVENDE hjem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.