Nat bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Joan ( Smallie )

Vi har i lang tid brugt pampers ( Staves? ) der skulle kunne tage børn op til omkring 20 kg tror jeg det er. Det er dem der hedder nr 5. Nå men de fungere bare rigtig godt om dagen. Men hold da op han tisser meget om natten og nogen gange tisser han igennem. Så har været ved at kigge på de der nat bleer men de går kun fra 4 år af og det vil jo være alt for stort til ham.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Har i andre nogen råd til hvad jeg kan prøve. Måske et andet ble mærke som i er rigtig glade for ikke hvor de ikke tisser igennem?

Joan noget ble forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

bette

hmm her har vi ikke problemer med dem fra Lidl han har aldrig tisset igennem med dem....
det har han tilgengæld med libero..

Anmeld

26. januar 2009

Tikki

iza tisser også helt vildt om natten og de eneste hun ikke tisser igennem er Libero og så et nummer større end dem hun bruger om dagen - nummer 5. Om dagen bruger jeg bare nogle billige. Dem fra Lidl har jeg hørt godt om - Pasformen er bare ikke så god til Iza og så lugter de simpelthen så grimt, når man pakker dem op

Anmeld

26. januar 2009

Tynen

Jeg bruger også dem fra Lidl (Toujours) eller Libero til Stella og dem har jeg aldrig haft probs med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.