Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søns far og jeg, blev uvenner, fordi han hele tiden vil lave dagen om, for hvornår han har ham.
Nu skal han have ham som aftalt lørdag, og er nervøs for, om han udlevere ham igen, til den aftalte tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kender godt de der tanker.
Men har du grund til, at tro han ikke vil gøre det?
RGN skriver: Jeg kender godt de der tanker. Men har du grund til, at tro han ikke vil gøre det?
Han laver hele tiden dagen om, og det kan jeg ikke bruge til ret mgeet også blev vi dødeligt uvenner, og han kaldte mig diverse ting osv. Så har fået på fornemmelsen, at han vil holde ham i 3 timer ekstra, næste gang han har ham
Han er godt nok tarvelig overfor jeres barn så!!Så vidt jeg erindrer er han ikke særlig gammel og det netop er derfor han skal have ham i kort tid af gangen.
Men du kan i det tilfælde kontakte politiet og sige han er kidnappet. (For det er det, når du er bopælsforældre)
RGN skriver: Han er godt nok tarvelig overfor jeres barn så!!Så vidt jeg erindrer er han ikke særlig gammel og det netop er derfor han skal have ham i kort tid af gangen. Men du kan i det tilfælde kontakte politiet og sige han er kidnappet. (For det er det, når du er bopælsforældre)
Nej han er 8 måneder. og vores søn ville blive helt forvirret
Så selvom vi har fælles forældremyndighed, kan jeg godt melde ham, hvis han beholder ham ?
Ja, for jeg går ud fra, at du har på skrift fra statsforvaltningen, at han skal aflevere ham på et bestemt klokkeslæt?
Du skal ringe til fodedretten hvis faderen ikke aflevere jeres søn til aftalt tid, HVIS i har en samværsaftale fra sfv. Du kan ej heller ringe til politiet. Desværre.
RGN skriver: Ja, for jeg går ud fra, at du har på skrift fra statsforvaltningen, at han skal aflevere ham på et bestemt klokkeslæt?
Vi har vores egen aftale, men det binder lige så meget som statsforvaltiningens ..
Sjl-msl-Mkl skriver: Du skal ringe til fodedretten hvis faderen ikke aflevere jeres søn til aftalt tid, HVIS i har en samværsaftale fra sfv. Du kan ej heller ringe til politiet. Desværre.
Åh, .. men nu må jeg lige se på lørdag, krydser fingre for at det går som det skal
Det er korrekt at man normalt ringer til fogeden, men de har jo lukket i weekenden og du kan naturligvis ikke vente flere dage med at anmelde et kidnappet barn.
Men ofte er vores frygt værre end virkeligheden, så lad os håbe der ikke opstår problemer. (Men jeg forstår dig altså virkelig godt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128