Såååååå træææææt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

.....at jeg kunne sove 24 timer i døgnet

Normalt er jeg IKKE typen der ligge mig på sofaen midt på dagen og tager en morfar. Det kunne ikke falde mig ind - så er jeg hellere igang i haven, gøre rent o.lign.

Men LIGE FOR TIDEN er jeg simpelthen bare SÅ træt!

Jeg har 2 gange i sidste uge, og idag taget en middagslur på 1½ time, da jeg simpelthen ikke kunne holde mig vågen.

Gad vide om det er fordi jeg er gravid, at jeg pludselig er så træt?! Mine sengetider osv. er som de altid har været.

På søndag får jeg heldigvis svaret!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

PernilleogDennis

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Normalt er jeg IKKE typen der ligge mig på sofaen midt på dagen og tager en morfar. Det kunne ikke falde mig ind - så er jeg hellere igang i haven, gøre rent o.lign.

Jeg har 2 gange i sidste uge, og idag taget en middagslur på 1½ time, da jeg simpelthen ikke kunne holde mig vågen.

Gad vide om det er fordi jeg er gravid, at jeg pludselig er så træt?! Mine sengetider osv. er som de altid har været.

Anmeld

27. september 2011

mille25

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Anmeld

27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hehe tak for jeres krydsede fingre.... Hvis jeg ikke er gravid, så synes jeg sgu godt den træthed må forsvinde!! er jeg gravid, så er den velkommen til at blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.