Jeg bobler indeni <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Anonym trådstarter

Kære alle I skønne piger

Jeg tissede på en pind i morges, og der er to streger!!! Den ene er godt nok utydelig, men den er helt sikkert farvet, og den består "strækt arm testen"

Det føles bare som om, der kravler små myrer rundt i kroppen på mig. Kan slet ikke sidde stille - og da overhovedet ikke koncentrere mig om det speciale, som ligger og venter på at blive skrevet

Jeg har for to måneder siden haft en SA, så min kæreste vil gerne, at vi tager den med ro denne gang. Havde egentlig overvejet ikke at fortælle ham det endnu, men myrerne var for stærke

Jeg ville bare lige dele min glæde med jer. Venter selvfølgelig et par dage og tager en test mere of håber, stregen bliver tydeligere, men jeg kan altså ikke bare trække på skuldrene og slå koldt vand i blodet - JEG ER SÅ GLAD

Det var bare lige det, jeg ville sige

og til jer alle sammen

P.S. Vil I ikke sende mig lidt god baby-karma, så min spire bliver, hvor den skal i ni måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

mille25

Anonym skriver:

Kære alle I skønne piger

Jeg tissede på en pind i morges, og der er to streger!!! Den ene er godt nok utydelig, men den er helt sikkert farvet, og den består "strækt arm testen"

Det føles bare som om, der kravler små myrer rundt i kroppen på mig. Kan slet ikke sidde stille - og da overhovedet ikke koncentrere mig om det speciale, som ligger og venter på at blive skrevet

Jeg har for to måneder siden haft en SA, så min kæreste vil gerne, at vi tager den med ro denne gang. Havde egentlig overvejet ikke at fortælle ham det endnu, men myrerne var for stærke

Jeg ville bare lige dele min glæde med jer. Venter selvfølgelig et par dage og tager en test mere of håber, stregen bliver tydeligere, men jeg kan altså ikke bare trække på skuldrene og slå koldt vand i blodet - JEG ER SÅ GLAD

Det var bare lige det, jeg ville sige

og til jer alle sammen

P.S. Vil I ikke sende mig lidt god baby-karma, så min spire bliver, hvor den skal i ni måneder

Anmeld

27. september 2011

babymus77

Sender dig al den lykke glæde og "babyklister" for at den bliver der;-)) stort tillykke med bebs;-)

Anmeld

27. september 2011

Jakob'sMor

hæng ved baby

Anmeld

27. september 2011

Annette A

Hvor dejligt.. Bliv hvor du er lille spire 

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Taaaaak alle sammen

Ihh... jeg håber sådan - det er SÅ uvirkeligt, men jeg glæder mig bare til det hele; graviditeten, fødsel, baby (!!!!) Det hele simpelthen.

Puhh... de næste uger bliver svære at komme igennem

Anmeld

27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ej, stort tillykke! Det er da bare vildt dejligt for dig/jer!!!

Jeg går også og håber på to streger her på søndag....

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ej, stort tillykke! Det er da bare vildt dejligt for dig/jer!!!

Jeg går også og håber på to streger her på søndag....

Tak

Nej, hvor spændende for os begge Det kan være, at jeg også tager en ny test på søndag. Den i dag var jo som sagt temmelig svag, meen det er også kun i dag, jeg forventede min mens, så den skulle gerne blive tydeligere hurtigt. Min kæreste mener jo, jeg skal tage den med ro, men jeg er nu ikke sikker påk, at jeg kan vente en hel uge med at få det konfirmeret (forhåbentlig)

Jeg sender dig al mulig held og lykke og babykarma og håber for to streger på søndag

Er du blevet ligeså hurtigt gravid med de to første?

Anmeld

27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Anonym skriver:

Tak

Nej, hvor spændende for os begge Det kan være, at jeg også tager en ny test på søndag. Den i dag var jo som sagt temmelig svag, meen det er også kun i dag, jeg forventede min mens, så den skulle gerne blive tydeligere hurtigt. Min kæreste mener jo, jeg skal tage den med ro, men jeg er nu ikke sikker påk, at jeg kan vente en hel uge med at få det konfirmeret (forhåbentlig)

Jeg sender dig al mulig held og lykke og babykarma og håber for to streger på søndag

Er du blevet ligeså hurtigt gravid med de to første?

Arhmen nu hvor din test er svag....så er du med garanti gravid, men det er selvfølgelig hyggeligt nok lige at tjekke en ekstra gang et par dage senere

Begge mine piger kom til i første forsøg, så jeg håber. Sandsynligheden for at den er der, er jo ok stor

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Arhmen nu hvor din test er svag....så er du med garanti gravid, men det er selvfølgelig hyggeligt nok lige at tjekke en ekstra gang et par dage senere

Begge mine piger kom til i første forsøg, så jeg håber. Sandsynligheden for at den er der, er jo ok stor

Nej, hvor dejligt. Skønt at høre, at det også kan gå hurtigt. Jeg troede jo også, jeg skulle være en af de heldige. Jeg nåede at have én mens. efter stop på p-piller, før jeg blev gravid, men det endte så i en SA meget tidligt, så nu håber jeg bare med alt hvad jeg kan, at denne spire bliver, hvor den skal

Kunne være sjovt, hvis vi kan sludre videre i graviditets-forummet fra på søndag

til dig fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.