Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser. Jeg søger nogle heldragter, sparkedragter og natdragter i str 50-56 til den kommende lille prinsesse :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: Hej tøser. Jeg søger nogle heldragter, sparkedragter og natdragter i str 50-56 til den kommende lille prinsesse :-)
jeg har lidt.. noget du vil se billeder af?
bøgelund skriver: jeg har lidt.. noget du vil se billeder af?
ja tak
Jeg har denne heldragt i str. 50 - den har aldrig været brugt.
anetteb skriver: ja tak
lyserød heldragt i str 50, en cowboy heldragt i str 50, og 3 natdragter i str 50..
er det eneste heldragt / natdragt jeg har i de størrelser...
bøgelund skriver: lyserød heldragt i str 50, en cowboy heldragt i str 50, og 3 natdragter i str 50.. er det eneste heldragt / natdragt jeg har i de størrelser...
Hvad tænker du af pris? og hvor er du fra?
MissMaria skriver: Jeg har denne heldragt i str. 50 - den har aldrig været brugt.
den er også fin - ser lige hvad bøgelund skal have for hendes, så mange i str 50 skal jeg nemlig heller ikke bruge
Har lidt til salg, hvor af der også er lidt i 50-56.
Se evt. mit indlæg: https://www.baby.dk/debat/131817pi1/toej--piger/laekkert-og-super-billigt-toej-str-5668.aspx
Der er bla. en melton heldragt str.56, dragt fra name it, Hollys bluse og en Hjelm/hue i uld.
anetteb skriver: Hvad tænker du af pris? og hvor er du fra?
jeg er fra fyn.. hvad siger du til 75 kr, og så betaler jeg portoen? hvis det skal sendes.
bøgelund skriver: jeg er fra fyn.. hvad siger du til 75 kr, og så betaler jeg portoen? hvis det skal sendes.
Det kan vi sagtens sige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128