Til Piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har oprettet mig på en side online, der bl.a. er for biseksuelle. Reelt VED jeg ikke om jeg er biseksuel, men det er også lidt derfor jeg har oprettet mig, for at finde ud af det. Og det viser sig at der findes en del andre piger derude som også har det på den måde, og som er i forhold med fyre de elsker højt, men bare OGSÅ er tiltrukket af piger..

Okay hvad hedder den side?

Måske man skule kigge lidt og undersøge om man virkelig svinger den vej, inde man lige får ødelagt sit ægteskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Kan du leve i åbent ægteskab?

Haha jeg tvivler, kun hvis de kun er sammen med mig, jeg er ikke god til at dele

Anmeld

27. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Okay hvad hedder den side?

Måske man skule kigge lidt og undersøge om man virkelig svinger den vej, inde man lige får ødelagt sit ægteskab

http://www.girlfriend.dk/

Der er en "brorside" til den, der hedder boyfriend... men den er så til mænd.

Men girlfriend er for biseksuelle og lesbiske (og transer også, dem er jeg dog HELDIGVIS ikke stødt på endnu), men der er også fyre inde på girlfriend, som ikke fatter at man ikke leder efter sex eller forhold med dem. Men prøv siden af, for jeg synes den er god i hvert fald 

Anmeld

27. september 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Haha jeg tvivler, kun hvis de kun er sammen med mig, jeg er ikke god til at dele

Så må jeg være hudløst ærlig og sige så bør du stoppe dit spil. Man kan ikke få i pose og i sæk desværre... Men du må finde ud af hvad du er til mest jo forstået som hvad gør dig lykkeligst

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

http://www.girlfriend.dk/

Der er en "brorside" til den, der hedder boyfriend... men den er så til mænd.

Men girlfriend er for biseksuelle og lesbiske (og transer også, dem er jeg dog HELDIGVIS ikke stødt på endnu), men der er også fyre inde på girlfriend, som ikke fatter at man ikke leder efter sex eller forhold med dem. Men prøv siden af, for jeg synes den er god i hvert fald 

Det gør jeg tak skal du have , måske vi støber på hinanden der hehehe

Anmeld

27. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det gør jeg tak skal du have , måske vi støber på hinanden der hehehe

Nu ved jeg jo ikke hvem du er herinde, men måske 

Anmeld

28. september 2011

Mick

Hej.

Om det er en mand el en kvinde du er begyndt at tænke på og ha fantasier om, gør ikke den store forskel i min verden. Men du kunne jo evt ta en snak med din mand om det ? Jeg kender nogle par ( mand-kvinde ) hvor den ene part er til det samme køn og de har så den regl: det er helt fint men jeg vil bare ikke høre om det når du kommer hjem fra byen.

Men det er jo meget forskelligt hvordan ens partner tager det. Så du må prøve at tænke det hele igennem og når du så har helt klar må du jo ta snakken med din mand ;-) 

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.