Hmmm
Jeg er kommet i den situation, hvor jeg er gift med en dejlig mand, som jeg har et dejligt barn med og måske også en ny på vej.
Vi har det godt sammen, selvfølgelig har vi vores små skænderier.
for et ½ års tid siden, fik jeg en ny veninde, hvor det først gik op for mig for ca. 2 mdr. siden at hun var til piger. Vi snakker rigtig meget sammen og er også rigtig meget samme til hverdag.
Da vi var i byen for små 3 uger siden, ender det med at vi kysser lidt for sjovt i brændert. Og jeg må da sige, jeg hadet det ikke. og siden da har vi kysset lidt for sjovt, men stadig i sådan nogle situationer hvor det er "tilladt" -Selvom det nok kan difineres som utroskab uanset hvad.
Før jeg blev gift, kyssede jeg tit med piger i byen for sjovt, men med hende her det noget andet. Jeg er faktisk RIGTIG glad for hende, men jeg er jo også glad for min mand og tisse mand hvis i forstår. Hun er også ret glad for mig har hun fortalt og jeg føler mig faktisk lidt betaget/forelsket i hende, er det underligt?
Jeg tænker tit på hende og har også haft frække tanker om hende, men for fanden jeg er jo gift! Min mand og hende snakker også godt sammen, jeg er helt forvirret.
Hvad skal jeg dog gøre?
Anmeld