Til Piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2011

Anonym trådstarter

Hmmm

Jeg er kommet i den situation, hvor jeg er gift med en dejlig mand, som jeg har et dejligt barn med og måske også en ny på vej.
Vi har det godt sammen, selvfølgelig har vi vores små skænderier.

for et ½ års tid siden, fik jeg en ny veninde, hvor det først gik op for mig for ca. 2 mdr. siden at hun var til piger. Vi snakker rigtig meget sammen og er også rigtig meget samme til hverdag.

Da vi var i byen for små 3 uger siden, ender det med at vi kysser lidt for sjovt i brændert. Og jeg må da sige, jeg hadet det ikke. og siden da har vi kysset lidt for sjovt, men stadig i sådan nogle situationer hvor det er "tilladt" -Selvom det nok kan difineres som utroskab uanset hvad.

Før jeg blev gift, kyssede jeg tit med piger i byen for sjovt, men med hende her det noget andet. Jeg er faktisk RIGTIG glad for hende, men jeg er jo også glad for min mand og tisse mand hvis i forstår. Hun er også ret glad for mig har hun fortalt og jeg føler mig faktisk lidt betaget/forelsket i hende, er det underligt?

Jeg tænker tit på hende og har også haft frække tanker om hende, men for fanden jeg er jo gift! Min mand og hende snakker også godt sammen, jeg er helt forvirret.

Hvad skal jeg dog gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

<3

1. slå hende ud af hovedet.

2. spørge manden om han måske er med på en trekant

3. spørge manden om du må prøve hende af uden han er tilstede

4. nyde din flirt og så spise hjemme

Kh Kirsten

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

mrs X skriver:

1. slå hende ud af hovedet.

2. spørge manden om han måske er med på en trekant

3. spørge manden om du må prøve hende af uden han er tilstede

4. nyde din flirt og så spise hjemme

Kh Kirsten

1: umuligt, så skulle jeg nok stoppe vores venskab.

2: hun er kun til piger, så den går ikke

3: hmmm en mulighed, tør nok ikke spørger hehe

4: Jeps det er det jeg lidt gør

Anmeld

27. september 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hmmm

Jeg er kommet i den situation, hvor jeg er gift med en dejlig mand, som jeg har et dejligt barn med og måske også en ny på vej.
Vi har det godt sammen, selvfølgelig har vi vores små skænderier.

for et ½ års tid siden, fik jeg en ny veninde, hvor det først gik op for mig for ca. 2 mdr. siden at hun var til piger. Vi snakker rigtig meget sammen og er også rigtig meget samme til hverdag.

Da vi var i byen for små 3 uger siden, ender det med at vi kysser lidt for sjovt i brændert. Og jeg må da sige, jeg hadet det ikke. og siden da har vi kysset lidt for sjovt, men stadig i sådan nogle situationer hvor det er "tilladt" -Selvom det nok kan difineres som utroskab uanset hvad.

Før jeg blev gift, kyssede jeg tit med piger i byen for sjovt, men med hende her det noget andet. Jeg er faktisk RIGTIG glad for hende, men jeg er jo også glad for min mand og tisse mand hvis i forstår. Hun er også ret glad for mig har hun fortalt og jeg føler mig faktisk lidt betaget/forelsket i hende, er det underligt?

Jeg tænker tit på hende og har også haft frække tanker om hende, men for fanden jeg er jo gift! Min mand og hende snakker også godt sammen, jeg er helt forvirret.

Hvad skal jeg dog gøre?

Nu ved jeg ikke hvor kinky du er men hun er ikke til mænd jo men for din mand ikke føler sig uden for kunne han filme jer?? Og ellers kan hun jo bare lade være med at være seksuel med din mand i en trekant?? Jeg blev spurgt i mine singledage og nej tak er slet ikke til piger men har flere veninder der spiller begge hold

Anmeld

27. september 2011

Anonym

Forstår dig SÅ godt.... men har du haft den slags tanker om andre piger før? Og/eller følt dig seksuelt tiltrukket af andre piger før? Mere for om du måske er biseksuel? Det er der faktisk utrolig mange piger der er, også en del som ikke har "opdaget" det endnu, og det er tit sådan en fascination/tiltrækning af en anden pige der åbner op for den side af én selv. Jeg er selv i lidt samme situation pt., dog er jeg ikke fascineret/tiltrukket af nogen bestemt pige, er mere bare tændt på tanken om at være sammen med en anden pige :-)

Anmeld

27. september 2011

<3

Anonym skriver:

1: umuligt, så skulle jeg nok stoppe vores venskab.

2: hun er kun til piger, så den går ikke

3: hmmm en mulighed, tør nok ikke spørger hehe

4: Jeps det er det jeg lidt gør

Ja det gør du men hvis nu din mand bliver ked af at du kysser hende så dur det jo ikke. Så det må du nok lige finde ud af inden du fortsætter

Kh Kirsten

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Forstår dig SÅ godt.... men har du haft den slags tanker om andre piger før? Og/eller følt dig seksuelt tiltrukket af andre piger før? Mere for om du måske er biseksuel? Det er der faktisk utrolig mange piger der er, også en del som ikke har "opdaget" det endnu, og det er tit sådan en fascination/tiltrækning af en anden pige der åbner op for den side af én selv. Jeg er selv i lidt samme situation pt., dog er jeg ikke fascineret/tiltrukket af nogen bestemt pige, er mere bare tændt på tanken om at være sammen med en anden pige :-)

Ja det har været fremme før og kigge, men har ligesom slået det hen, da der altid har været mere end flirt i det....

Men det dejligt at høre at der er andre der har det på sammen måde. Gør det noget ved det? Hehe er vildt nysgerrig

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Nu ved jeg ikke hvor kinky du er men hun er ikke til mænd jo men for din mand ikke føler sig uden for kunne han filme jer?? Og ellers kan hun jo bare lade være med at være seksuel med din mand i en trekant?? Jeg blev spurgt i mine singledage og nej tak er slet ikke til piger men har flere veninder der spiller begge hold

Ja det lyder nok mærkeligt, men jeg har det bare sådan lidt, jeg vil sgu have hende for mig selv, jeg gider ikke dele hehe

Anmeld

27. september 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ja det lyder nok mærkeligt, men jeg har det bare sådan lidt, jeg vil sgu have hende for mig selv, jeg gider ikke dele hehe

Kan du leve i åbent ægteskab?

Anmeld

27. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja det har været fremme før og kigge, men har ligesom slået det hen, da der altid har været mere end flirt i det....

Men det dejligt at høre at der er andre der har det på sammen måde. Gør det noget ved det? Hehe er vildt nysgerrig

Jeg har oprettet mig på en side online, der bl.a. er for biseksuelle. Reelt VED jeg ikke om jeg er biseksuel, men det er også lidt derfor jeg har oprettet mig, for at finde ud af det. Og det viser sig at der findes en del andre piger derude som også har det på den måde, og som er i forhold med fyre de elsker højt, men bare OGSÅ er tiltrukket af piger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.