Hjælp til afførring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Muttitil1+1

Det kan også være fordi du ikke "giver dig selv tid". Hvis jeg stresser alt for meget og tænker over at jeg ikke har haft afføring i flere dage, så har jeg så meget sværere ved at komme af med det! Så selvom sveskejuice og diverse andre præparater kan sætte lidt fut i maven, så er den gammeldags metode med lidt læsegodt nu altid til at stole på - så gør toiletbesøget lidt hyggeligt, så du kan slappe af, så kommer det helt af sig selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Anonym trådstarter

NadiaSK skriver:

Det kan også være fordi du ikke "giver dig selv tid". Hvis jeg stresser alt for meget og tænker over at jeg ikke har haft afføring i flere dage, så har jeg så meget sværere ved at komme af med det! Så selvom sveskejuice og diverse andre præparater kan sætte lidt fut i maven, så er den gammeldags metode med lidt læsegodt nu altid til at stole på - så gør toiletbesøget lidt hyggeligt, så du kan slappe af, så kommer det helt af sig selv!

har fri idag, og sad på wc i en halvtime, men igenting sker der

Anmeld

27. september 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

har fri idag, og sad på wc i en halvtime, men igenting sker der

Men fidusen er, at man ikke skal tænke på, at man skal s**** - for gør man det, kan man IKKE!

Derfor er det noget så vigtigt at gøre "besøget" så hyggeligt som muligt så man glemmer, hvad man egentlig skal - for først der, kan man slappe rigtig af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.