Hjælp til afførring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Anonym trådstarter

Undskyld piger, men har virkelig brug for et par råd.

Jeg har i 4 dage skulle af med afføring, men jeg kan ikke. Det er virkelig en ubehaglig følelse i maven.

Jeg er ikke så meget for medicin, så afførrings midler skal være absolut det sidste jeg prøver, hvis andet ikke virker. 

Jeg har søgt lidt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget at gøre, andet end at spise fibre, drikke vand og motionere. Jeg spiser godt med fibre, drikker godt med vand, og løber en time om dagen.

Nogle der har, et eller to gode råd? Har virkelig brugfor det.

Skal lige siges, at jeg prøver at blive graivd. Så ved ikke om det kan evt. være fordi jeg er blevet gravid i denne omgang? har testdag på fredag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jeg har i 4 dage skulle af med afføring, men jeg kan ikke. Det er virkelig en ubehaglig følelse i maven.

Jeg er ikke så meget for medicin, så afførrings midler skal være absolut det sidste jeg prøver, hvis andet ikke virker. 

Jeg har søgt lidt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget at gøre, andet end at spise fibre, drikke vand og motionere. Jeg spiser godt med fibre, drikker godt med vand, og løber en time om dagen.

Skal lige siges, at jeg prøver at blive graivd. Så ved ikke om det kan evt. være fordi jeg er blevet gravid i denne omgang? har testdag på fredag. 

Abrikoser og svesker plejer jo at kunne gøre oget ved det

Anmeld

27. september 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Gå i superbrugsen og køb en liter svedskejuice, så skal jeg love dig at der kommer hul igennem!

Anmeld

27. september 2011

<3

Anonym skriver:

Dicoflor holder maven kørende

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

afrobabies skriver:

Abrikoser og svesker plejer jo at kunne gøre oget ved det

øv, det smager bare rigtig grimt

Men alt for at få den ubehagelige følelse væk

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

mrs X skriver:

Dicoflor holder maven kørende

Hvad er det?

Anmeld

27. september 2011

CamiRon

Ja svesker/sveskejuice virker. Ellers kan du købe noget i håndkøb på apoteket der hedder Movicol. Det er et pulver du opløser i vand. Det er rigtig effektivt og gør ingen skade.

Jeg ville selv fortrække Movicol ifht. svesker fordi resultatet er hurtigere ved Movicol.

God fornøjelse og  for hurtig gevinst!

Anmeld

27. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

øv, det smager bare rigtig grimt

Men alt for at få den ubehagelige følelse væk

Men at tage noget laktose fra apoteket, det er jo ikke medicin, som sådan

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Tak alle sammen

ser ud til at jeg må købe noget sveske juice

Anmeld

27. september 2011

<3

Anonym skriver:

Hvad er det?

Håndkøbs mælkesyrebakterier som er mild for maven Købes på apoteket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.