Brysterne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. september 2011

M&N

Hej tøser.

Hvis jeg skulle være gravid, så ville jeg være 3+2 nu.
Havde ægløsning d. 20/9, og det er nu 7 dage siden, men de sidste 3-4 dage har jeg utrolig meget prikken i underlivet, i hver sin side. Men det er først d. 5 okt jeg skal have min menstruation

Jeg er træt, svimmel og nogle gange kvalme  - men ikke noget der plager.

Men ville hvor meget brysterne spiller ind? Det stikker og prikker en gang i mellem, men mest i højre bryst, nu har jeg blå blodåre i mine brystvorter og også lidt ude på siden. Og har også fået lidt ekstra knobber på brystvorterne.

Kan man indbilde sig sådan noget, eller hvordan????

Håber på hjælp!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Risen

Du kan sagtens bilde dig tingene ind, men du kan også lige så vel være gravid. Heldigvis er der kun 5 dage til at du kan tage en positivt test og få svar på dit spørgsmål  Ëllers kan du måske købe en high senstive test som kan måle før tid.. 

Held og lykke

Anmeld

27. september 2011

M&N

Risen skriver:

Du kan sagtens bilde dig tingene ind, men du kan også lige så vel være gravid. Heldigvis er der kun 5 dage til at du kan tage en positivt test og få svar på dit spørgsmål  Ëllers kan du måske købe en high senstive test som kan måle før tid.. 

Held og lykke

Det er bare utroligt - for selvom alle de gange jeg har ønsket lidt for meget at nu var det nu, så har jeg aldrig haft så tydelige blodåre.. Eller stikken i underlivet??? Det giver bare ingen mening for mig lige nu )

Har en tid hos lægen imorgen mht. generelt tjek - kan man se noget så tidligt??

Anmeld

27. september 2011

M&N

Gynækologisk tjek *

Anmeld

27. september 2011

lotte-pigen

Jeg er i helt samme situation som dig. Jeg havde ÆL den 21/9 og har testdag den 3/10. Jeg har ømme brystvorter, stikken i underlivet og kvalme (mest om morgen). Men jeg har oplevet disse symptomer før, så jeg tror ikke at jeg er gravid i denne måned. Jeg tror nærmere at min mens er på vej. Jeg forventer den i løbet af weekenden. Og hvis den ikke er kommet, så tester jeg mandag morgen.

Jeg krydser finger for dig.

Anmeld

27. september 2011

M&N

lotte-pigen skriver:

Jeg er i helt samme situation som dig. Jeg havde ÆL den 21/9 og har testdag den 3/10. Jeg har ømme brystvorter, stikken i underlivet og kvalme (mest om morgen). Men jeg har oplevet disse symptomer før, så jeg tror ikke at jeg er gravid i denne måned. Jeg tror nærmere at min mens er på vej. Jeg forventer den i løbet af weekenden. Og hvis den ikke er kommet, så tester jeg mandag morgen.

Jeg krydser finger for dig.

Jeg krydser også fingre for dig 

Lider dog ikke så meget af kvalme men spiste kun 1 gang igår, havde ingen appetit og plejer aldrig have problemer med min appetit 

Det virker bare så utroligt med al den prikken og stikken i underlivet - synes det er LIGE lovlig for tidligt at have mens-smerter så lang tid før tid. Så håber det går den rigtige vej.

Nu har min forlovede og jeg også prøvet hver dag siden min mens sluttede.

- Tusind tak !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.