Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Hvad forstår du ikke søde?
Hvad forstår du ikke søde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mulleunge skriver: Jamen at folk syntes at de er SÅ forskellige, det syntes jeg bare SLET ikke jeg må være underlig, jeg syntes at de ligner hinanden voldsomt meget (;
Jamen at folk syntes at de er SÅ forskellige, det syntes jeg bare SLET ikke jeg må være underlig, jeg syntes at de ligner hinanden voldsomt meget (;
Nåh.. Jeg synes også selv at de ligner hinanden vildt meget - jeg kan også godt se en lille forskel på dem...
Mira0911 skriver: Nåh.. Jeg synes også selv at de ligner hinanden vildt meget - jeg kan også godt se en lille forskel på dem...
Mulleunge skriver: ja ik ?? forvirring til mig når folk siger at de er meget forskellige .. Hehe.
ja ik ?? forvirring til mig når folk siger at de er meget forskellige .. Hehe.
Jo... Når man nu er mor så synes man jo selv at ens børn ligner hinanden.. Det gør jeg hvert fald... Kunne allerede se det da hun kom op på maven af mig...
Mira0911 skriver: Jo... Når man nu er mor så synes man jo selv at ens børn ligner hinanden.. Det gør jeg hvert fald... Kunne allerede se det da hun kom op på maven af mig...
Mira0911 skriver: Og de ligner hinanden rigtig meget... Fik lige fixet et bedre billede af dem begge hvor man kan se dem lidt bedre og samligne dem....
Og de ligner hinanden rigtig meget... Fik lige fixet et bedre billede af dem begge hvor man kan se dem lidt bedre og samligne dem....
For mig kunne det være den samme baby. he he.. De er skønne begge to og jo jeg synes godt nok de ligner hinanden meget.
Stefanie8 skriver: For mig kunne det være den samme baby. he he.. De er skønne begge to og jo jeg synes godt nok de ligner hinanden meget.
Ja det kunne jo rent faktisk godt ligne den samme, hvis man ikke vidste at de var søskende...
Mulleunge skriver: Du kender også deres træk og fornemmer dem bedre (; jeg må også være mor så, for jeg syntes at de ligner hinanden helt ekstremt.
Du kender også deres træk og fornemmer dem bedre (; jeg må også være mor så, for jeg syntes at de ligner hinanden helt ekstremt.
Præcis...
Hihi... Så er der noget jeg ikke ved... Fnis...
Mira0911 skriver: Præcis... Hihi... Så er der noget jeg ikke ved... Fnis...
Mira0911 skriver: Ja det kunne jo rent faktisk godt ligne den samme, hvis man ikke vidste at de var søskende...
Ja lige præcis Mine to børn ligner også hinanden hvis man sammenligner billeder og det synes jeg altså er dejligt. Det er sjovt at følge og se hvor meget de kommer til at ligne hinanden når de bliver ældre/voksne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128