Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og de ligner hinanden rigtig meget... Fik lige fixet et bedre billede af dem begge hvor man kan se dem lidt bedre og samligne dem....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Og de ligner hinanden rigtig meget... Fik lige fixet et bedre billede af dem begge hvor man kan se dem lidt bedre og samligne dem....
Syntes nu nemt man kan se forskel - men dejlige DET er de
Bondefruen skriver: Syntes nu nemt man kan se forskel - men dejlige DET er de
Ja man kan godt se forskel - De ligner stadig hinanden meget synes jeg... Næserne i hvert fald...
Hi hi skægt , fordi jeg syntes de er meget forskellige Men ingen tvivl om det er nogle søde tøser
Synes godt man kan se de er søskende Dejlige piger begge to
Kan nemt se forskel. Syntes ikke de ligner helt vildt overhovedet.
Julie's næse er også mere rund
Jeg kan helt sikkert godt se ligheden ved næsen og kæben/hagen! Uden tvivl. Men der er stor forskel omkring øjnene, synes jeg
MillesMor111010 skriver: Synes godt man kan se de er søskende Dejlige piger begge to
Tusind tak...
StephanieJ skriver: Kan nemt se forskel. Syntes ikke de ligner helt vildt overhovedet. Julie's næse er også mere rund
Hehe... Jeg synes de ligner hinanden helt vildt...
Dinna88 skriver: Jeg kan helt sikkert godt se ligheden ved næsen og kæben/hagen! Uden tvivl. Men der er stor forskel omkring øjnene, synes jeg
Øjnene kan jeg give dig ret i, det er svært at se da de begge ligger og sover...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128