pakkekalender ophæng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

K&S

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu vi har så mange dejlige indlæg om JUlen ja så vil jeg da også lavet et...

Nogle der har nogle ideer til pakkekaldener ophæng eller billeder eller en google side for jeg kunne ikke finde noget desværre

Min bror og jeg har altid haft en "broderet pakkekalender" med små ringe, hvor gaverne kunne hænges på (ved du hvad jeg mener?)

Min mor (mormor) har broderet en pakkekalender til Anton, så han har hans helt egen  som hun også fylder med gaver hvert år! men jeg kan ikke lige finde et billede fra sidste jul...!

Sørens mor (farmor) har lavet en adventskalender til Anton (hun har 6 børnebørn, derfor adventsgaver ) - den kunne jeg finde et billede af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

M (:

B&J skriver:

ja de er så flotte de ophæng folk har broderet (staves) på og ja de kan gå i arv og det er en fantastisk minde oven i

Hm, synes der var et indlæg med en herinde, som lavede sådanne kalendere?

Anmeld

28. september 2011

B&J

K&S skriver:

Min bror og jeg har altid haft en "broderet pakkekalender" med små ringe, hvor gaverne kunne hænges på (ved du hvad jeg mener?)

Min mor (mormor) har broderet en pakkekalender til Anton, så han har hans helt egen  som hun også fylder med gaver hvert år! men jeg kan ikke lige finde et billede fra sidste jul...!

Sørens mor (farmor) har lavet en adventskalender til Anton (hun har 6 børnebørn, derfor adventsgaver ) - den kunne jeg finde et billede af

Ja jeg kender godt dem med de små ringe osv de er super søde...

og den er da sød den advendts kalender han også har ihhhh sååå fin den er

Anmeld

28. september 2011

B&J

M (: skriver:

Hm, synes der var et indlæg med en herinde, som lavede sådanne kalendere?

ihh det kunne være spænde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.