pakkekalender ophæng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.728 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. september 2011

B&J

Hej alle sammen...

nu vi har så mange dejlige indlæg om JUlen ja så vil jeg da også lavet et...

Nogle der har nogle ideer til pakkekaldener ophæng eller billeder eller en google side for jeg kunne ikke finde noget desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Caroline86

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu vi har så mange dejlige indlæg om JUlen ja så vil jeg da også lavet et...

Nogle der har nogle ideer til pakkekaldener ophæng eller billeder eller en google side for jeg kunne ikke finde noget desværre

da jeg var barn hang vores pakker ned fra trappen Vi havde sådan en 180 graders trappe (giver der mening?) hvor de så kunne hænge ned fra.. mine forældre bor stadig i samme hus, skal lige se om jeg kan finde et billede hvor man kan se den

Tror vi vil gøre det samme herhjemme næste år (Laura får ikke pakkekalender i år for vi har ikke pengene og så meget betyder det nok ikke for hende endnu) da vi også har sådan en trappe Så hang de bare på en lang snor ned og hver dag gik man så et trin længere op ad trappen når pakken skulle klippes af

Anmeld

27. september 2011

B&J

Caroline86 skriver:

da jeg var barn hang vores pakker ned fra trappen Vi havde sådan en 180 graders trappe (giver der mening?) hvor de så kunne hænge ned fra.. mine forældre bor stadig i samme hus, skal lige se om jeg kan finde et billede hvor man kan se den

Tror vi vil gøre det samme herhjemme næste år (Laura får ikke pakkekalender i år for vi har ikke pengene og så meget betyder det nok ikke for hende endnu) da vi også har sådan en trappe Så hang de bare på en lang snor ned og hver dag gik man så et trin længere op ad trappen når pakken skulle klippes af

ej hvor lyder det super flot sikke et flot syn for jer børn når i går op og ned af trapperne  og kan godt forstå du vil gøre det samme

og ja jeg har også tænkt på et kæmpe snor til at hænge skal bare lige finde uda f hvor an kan få sådan en henne

tak for dit svar

Anmeld

27. september 2011

B&J

Caroline86 skriver:

ej hvor lyder det super flot sikke et flot syn for jer børn når i går op og ned af trapperne  og kan godt forstå du vil gøre det samme

og ja jeg har også tænkt på et kæmpe snor til at hænge skal bare lige finde uda f hvor an kan få sådan en henne

tak for dit svar

Anmeld

27. september 2011

Caroline86

Caroline86 skriver:

her kan man lidt fornemme det (det er fra slut november sidste år )

Trappen tager et sving mere til venstre altså... 2 x 90 grader til venstre.. og så hang pakkerne ved siden af trappen (på den anden side af gelænderet (til venstre på billedet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2011

Caroline86

B&J skriver:

tak for dit svar

ja, det kommer jo lidt an på hvor store/tunge gaver det er men måske "bare" flettet gavebånd kan gøre det? Så kan du slå knuder på den lange snor så pakkerne kan bindes fast over hver deres knude? giver det mening?

Anmeld

27. september 2011

Maja_4000

Min mormor broderede en til mig til min første jul .. Den har så været brugt næsten hvert år siden ( et par år har vi fået adventsgaver i stedet , eller brugt en sok :b ) Det er så meningen at Caroline skal arve den Kunne ikke lige finde et billede af den , men det er dét her "princip" :b

Anmeld

27. september 2011

B&J

Caroline86 skriver:

her kan man lidt fornemme det (det er fra slut november sidste år )

Trappen tager et sving mere til venstre altså... 2 x 90 grader til venstre.. og så hang pakkerne ved siden af trappen (på den anden side af gelænderet (til venstre på billedet)

Først et super dejligt billede

og ja det er en perfekt trappe til det ihh hvor må det se rigtigt flot ud når de hænger der...

og ja det med snoren kunne man jo sagtens jeg må se om jeg kan finde et kæmpe reb

Anmeld

27. september 2011

B&J

Maja_4000 skriver:

Min mormor broderede en til mig til min første jul .. Den har så været brugt næsten hvert år siden ( et par år har vi fået adventsgaver i stedet , eller brugt en sok :b ) Det er så meningen at Caroline skal arve den Kunne ikke lige finde et billede af den , men det er dét her "princip" :b

ja de er så flotte de ophæng folk har broderet (staves) på og ja de kan gå i arv og det er en fantastisk minde oven i

Anmeld

27. september 2011

Maja_4000

B&J skriver:

ja de er så flotte de ophæng folk har broderet (staves) på og ja de kan gå i arv og det er en fantastisk minde oven i

Nemlig .. Er rigtig glad for min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.