Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: hihihhhi sikke da en bølle der får mor til at tisse som en hest hihihihihi... og sikke en fin mave du har fået dig søde
hihihhhi sikke da en bølle der får mor til at tisse som en hest hihihihihi...
og sikke en fin mave du har fået dig søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den krølle og jeg bliver de bedste venner ever!! Er sikker på at vi kan rotte os sammen og drille dig kære søster
Glæder mig til du pisser som en hest, pruster som én og vralter som en AND hi hi
ILY - har jeg fortalt dig det idag??
Janni. skriver: Den krølle og jeg bliver de bedste venner ever!! Er sikker på at vi kan rotte os sammen og drille dig kære søster Glæder mig til du pisser som en hest, pruster som én og vralter som en AND hi hi ILY - har jeg fortalt dig det idag??
tanja. skriver: ja det kunne jeg tænke mig i kunnenææh først nu du fortæller mig det liidt sent i forhold til du plejerMEN MEN MEN: ILY os dg søs
ja det kunne jeg tænke mig i kunnenææh først nu du fortæller mig det liidt sent i forhold til du plejerMEN MEN MEN: ILY os dg søs
tanja. skriver: Hallelulja pigerOppustetheden er endelig ved at være væk, så ligner ikke længere en der venter tvillingerKrøllen er en MEGET uartig krølle, den giver mig slem kvalme døgnet rundt, sørger for jeg tisser mere end en hest 500 gange i døgnet (overdrivelse fremmer forståelsen ) Den nyder at vokse så jeg får lede ligament smerter og jeg ku blive ved Wuuhuuu hvor føler jeg mig slet ikke ynkeligMen bortset fra det har jeg det godtEt dugfrisk mave billede 9+0
Hallelulja pigerOppustetheden er endelig ved at være væk, så ligner ikke længere en der venter tvillingerKrøllen er en MEGET uartig krølle, den giver mig slem kvalme døgnet rundt, sørger for jeg tisser mere end en hest 500 gange i døgnet (overdrivelse fremmer forståelsen ) Den nyder at vokse så jeg får lede ligament smerter og jeg ku blive ved Wuuhuuu hvor føler jeg mig slet ikke ynkeligMen bortset fra det har jeg det godtEt dugfrisk mave billede 9+0
en fin mave du har (: lille krølle? kan du så være sød ved din mor Min mave ligner din (; hehe
Næhh, en fin lille babybule
Camillee skriver: en fin mave du har (: lille krølle? kan du så være sød ved din mor Min mave ligner din (; hehe
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Næhh, en fin lille babybule
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128