krøllen 9+0 (2.barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.251 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Koen.

Hallelulja piger

Oppustetheden er endelig ved at være væk, så ligner ikke længere en der venter tvillinger

Krøllen er en MEGET uartig krølle, den giver mig slem kvalme døgnet rundt, sørger for jeg tisser mere end en hest 500 gange i døgnet (overdrivelse fremmer forståelsen ) Den nyder at vokse så jeg får lede ligament smerter og jeg ku blive ved Wuuhuuu hvor føler jeg mig slet ikke ynkelig

Men bortset fra det har jeg det godt

Et dugfrisk mave billede 9+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Koen.

27. september 2011

Frøken J.

tanja. skriver:

Hallelulja piger

Oppustetheden er endelig ved at være væk, så ligner ikke længere en der venter tvillinger

Krøllen er en MEGET uartig krølle, den giver mig slem kvalme døgnet rundt, sørger for jeg tisser mere end en hest 500 gange i døgnet (overdrivelse fremmer forståelsen ) Den nyder at vokse så jeg får lede ligament smerter og jeg ku blive ved Wuuhuuu hvor føler jeg mig slet ikke ynkelig

Ynkelighedsfølelse eller ej, så er det bare en rigtig fin hule du er ved at bygge

Anmeld

27. september 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Ynkelighedsfølelse eller ej, så er det bare en rigtig fin hule du er ved at bygge

Tak søde du

Anmeld

27. september 2011

Valle81

For du for lækker lækker lækker lækker lækker .....................:0)

Flot babyhule, som er rigtig fin stor:0) Man er ikke i tvivl om hvad der gemmer sig derinde bagved:0)

Anmeld

27. september 2011

Enayia

tanja. skriver:

Hallelulja piger

Uartig krølle eller ej så er du SMUK som altid. Glæder mig så meget til at kigge videre og møde krøllen

Anmeld

27. september 2011

B&J

hihihhhi sikke da en bølle der får mor til at tisse som en hest hihihihihi...

og sikke en fin mave du har fået dig søde

Anmeld

27. september 2011

Koen.

Valle81 skriver:

For du for lækker lækker lækker lækker lækker .....................:0)

Flot babyhule, som er rigtig fin stor:0) Man er ikke i tvivl om hvad der gemmer sig derinde bagved:0)

iih søde Tak

Anmeld

27. september 2011

Koen.

Enayia skriver:

Uartig krølle eller ej så er du SMUK som altid. Glæder mig så meget til at kigge videre og møde krøllen

tak søde, er sikker på krøllen os gerne vil møde dig

Anmeld

27. september 2011

Mette.

Det er jo bare en super smuk og lækker mave som altid.  Og lille krølle - kan du så opføre dig pænt overfor din mor!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.