Nogen der har været i Lalandia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

ann-kristina

Hej
I næste uge har vi ferie (hurra!!!) og skal 4 dage til Lalandia. Sådan noget har vialdrig prøvet. Vi er far, mor, Freja på 4 og Emilie på 1½. Freja glæder sig for vildt til at komme over til det der land,hvor der er is hele året (hendes beskrivelse af skøjtehallen...) Emilie ved ikke, at vi skal afsted. Nu har jeg så siddet og kigge lidt på deres hjemmeside og kan ikke helt finde ud af om Emilie måske er lidt for lille, eller om hun også vil få noget ud af det. Og så kan jeg ikke helt finde ud af om det er godt nok at hun bruger blebadebukser eller man skal købe de der engangs badebleer.
Er der nogen af jer der har været der? Hvordan var det?
MVH Ann-Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Plysbjørnen

Jeg har været der en gang for rigtigt mange år siden... Så vidt jeg husker var det sjovt nok...

Hun burde i hvert fald kunne få noget ud af vandlandet... Vi var i vandland med Laura i sommers, og der stod godt nok at at de skulle have badeble (de der engangs ting) men hun og mange andre havde kun special badetøj...

Anmeld

26. januar 2009

Mikkelmusen

Engans-badeble og blebadebuks er samme princip. Bortset fra at sidstnævnte er billigst i længden

Jeg tror sagtens at Emilie kan få noget ud af det. Der er blandt andet Monky-Tonky land som børn plejer at være vild med. Vores dp skulle have været dernede på onsdag men det er desværre aflyst pga sygdom.
Og så er Monky-tonkyland jo også gratis for boende gæster

Anmeld

26. januar 2009

Bamseboet :D

heeeej vi er lige kommet hjem fra lalandia... du kan se billeder derfra inde på min facebook profil... ( Helle rytter ørholm)
vi har ungerne Bjørn fra august 05 og Mille fra juli 07, og begge syntes det var helt vildt sjovt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.