Er det plukveer (plukkeveer)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Wimmie

mortilflere skriver:

Pluk må ikke gøre ondt , og slet ikke på den måde oplever du det igen skal du kontakte læge eller føde gangen

Hmmm, ok - må lige være OBS på om det sker igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Wimmie

Tullemuzz skriver:

Det er ihvertfald det jeg kalder plukveer, har det ofte sådan andre gange føles de lidt anderledes jeg har bare svært ved og sætte ord på det

Ja, det er nemlig svært at sætte ord på hvordan det føles - udover ondt i ryg/lænd, så var det jo bare en spøjs, strammende fornemmelse i maven...

Anmeld

27. september 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Hehe, indtil videre går det fint - men jeg er så også kun lige stået op for en time siden 

Regner med at prøve at tage ned i Fitness World og se hvordan det går...

Dejligt... 

Anmeld

27. september 2011

mortilflere

Wimmie skriver:

Hmmm, ok - må lige være OBS på om det sker igen 

Pas på dig selv

Anmeld

27. september 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Dejligt... 

Jep 

Og tak for hjælpen 

Anmeld

27. september 2011

Wimmie

mortilflere skriver:

Pas på dig selv

Det skal jeg nok 

Anmeld

27. september 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Jep 

Og tak for hjælpen 

Det var så lidt... 

Anmeld

27. september 2011

Tona

Wimmie skriver:

Jeg oplevede i dag, da jeg var på arbejde, at få voldsomt ondt i ryg og lænd efter at have stået op i 5 minutter - jeg måtte læne mig op ad noget - det kom i "bølger" og føltes som om hele maven blev hård og ryg/lænd nærmest gik i kramper 

Jeg havde ingen smerter i maven, men det føltes som om det strammede hele vejen rundt om mave og ryg.

Er det de berygtede plukveer/plukkeveer der er på spil? Jeg har jo læst at de ikke må gøre ondt, men nu var det jo heller ikke maven der gjorder nuller naller så det var ikke noget der gjorde mig urolig - men jeg kunne næsten ikke holde ud at stå op... 

Jeg er 28+1 i dag

Det lyder præsis som de plukveer jeg havde. Og de gjorde også ondt. Jeg har hørt om flere andre hvor plukveerne var smertefulde på den måde du beskriver så man ender foroverbøjet.

Jeg tog dog kontakt til FG for en sikkerheds skyld og fik tjecket at alt var i orden og det havde jeg det godt med, for det mest normale er jo ikke at plukveer er smertefulde og man skal selvfølgelg tage det alvorligt. Jeg har altid hellere ville ringe en gang for meget end en gang for lidt. Men tror ikke du skal være urolig

Anmeld

27. september 2011

Wimmie

Amandas-mor skriver:

Det lyder præsis som de plukveer jeg havde. Og de gjorde også ondt. Jeg har hørt om flere andre hvor plukveerne var smertefulde på den måde du beskriver så man ender foroverbøjet.

Jeg tog dog kontakt til FG for en sikkerheds skyld og fik tjecket at alt var i orden og det havde jeg det godt med, for det mest normale er jo ikke at plukveer er smertefulde og man skal selvfølgelg tage det alvorligt. Jeg har altid hellere ville ringe en gang for meget end en gang for lidt. Men tror ikke du skal være urolig

Øv, det er selvfølgelig ikke en rar ting, men det er da godt at vide at man ikke er den eneste der har oplevet det.

Hvis jeg oplever det igen i dag ringer jeg lige til fødegangen i morgen - for en sikkerheds skyld...

Anmeld

27. september 2011

mortilflere

Wimmie skriver:

Det skal jeg nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.