Er det plukveer (plukkeveer)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. september 2011

Wimmie

Jeg oplevede i dag, da jeg var på arbejde, at få voldsomt ondt i ryg og lænd efter at have stået op i 5 minutter - jeg måtte læne mig op ad noget - det kom i "bølger" og føltes som om hele maven blev hård og ryg/lænd nærmest gik i kramper 

Jeg havde ingen smerter i maven, men det føltes som om det strammede hele vejen rundt om mave og ryg.

Er det de berygtede plukveer/plukkeveer der er på spil? Jeg har jo læst at de ikke må gøre ondt, men nu var det jo heller ikke maven der gjorder nuller naller så det var ikke noget der gjorde mig urolig - men jeg kunne næsten ikke holde ud at stå op... 

Jeg er 28+1 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Mira0911

Hvis maven bliver når de er der, så er det plukkeveer... Prøv at mærk på maven når du får det igen... 

Anmeld

27. september 2011

Tullemuzz

Det er ihvertfald det jeg kalder plukveer, har det ofte sådan andre gange føles de lidt anderledes jeg har bare svært ved og sætte ord på det

Anmeld

27. september 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Hvis maven bliver når de er der, så er det plukkeveer... Prøv at mærk på maven når du får det igen... 

Det gjorde den, så det var også derfor jeg tænkte at det nok var det... troede bare ikke at det ville gøre så nas at jeg næsten ikke kunne stå op... men nu har jeg desværre i forvejen dårlig ryg/lænd, så det kan nok godt være derfor det går i ryggen 

Anmeld

27. september 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Det gjorde den, så det var også derfor jeg tænkte at det nok var det... troede bare ikke at det ville gøre så nas at jeg næsten ikke kunne stå op... men nu har jeg desværre i forvejen dårlig ryg/lænd, så det kan nok godt være derfor det går i ryggen 

Synes du skal være meget obs på dem, har hørt de ikke må gøre ondt... 

Anmeld

27. september 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Synes du skal være meget obs på dem, har hørt de ikke må gøre ondt... 

Ja, det må jeg nok hellere - det var i hvert fald en hård omgang... var nær taget hjem fra job (og der skal ellers meget til, hehe)

Anmeld

27. september 2011

Moms

Anmeld

27. september 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Ja, det må jeg nok hellere - det var i hvert fald en hård omgang... var nær taget hjem fra job (og der skal ellers meget til, hehe)

Øv hvor træls.. Hvordan går det idag? 

Anmeld

27. september 2011

mortilflere

Pluk må ikke gøre ondt , og slet ikke på den måde oplever du det igen skal du kontakte læge eller føde gangen

Anmeld

27. september 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Øv hvor træls.. Hvordan går det idag? 

Hehe, indtil videre går det fint - men jeg er så også kun lige stået op for en time siden 

Regner med at prøve at tage ned i Fitness World og se hvordan det går...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.