hvad sker der dog med mig?? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2011

komodo

Jeg havde første mens dag i sidste cyklus den 15. august, så udfylder jeg et skema på elefantino for bla. at regne ud hvornår der er ægløsning og på dagen hvor der står at jeg har ægløsning mærker jeg det ikke som jeg ellers altid gør ved at have smerter i den side ægget kommer fra og så bliver jeg helt utrolig, hmm kåd normalvis  , men vupti en uge efter der står at jeg skulle have haft ægløsning kan jeg pludselig mærke den, men her er vi henne en uge før næste mens , skal lige siges at min cyklus har ligget fast på 28 dage.  så tester jeg svagt positiv dagen efter at  jeg skulle have haft mens, og tre dage over tid kommer min mens så, den vare ligeså længe som den plejer, er ligeså kraftig som den plejer men gør ikke helt så ondt som det plejer, men affinder mig ihvertfald med at nu er den kommet og så kan vi komme videre og prøve igen.

Nu er det så en god uge siden min mens stoppede og har accepteret at det ikke blev denne gang, men så får jeg pludselig kvalme og bliver meget følelsesladet, så tænkte jeg ville prøve en test mest for sjov, og den er stadig svag posetiv, jeg er helt forvirret, hvad dælen foregår der derinde?? nogen bud??.

Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, måske lukke lidt damp ud, og dele min totale forvirring, man kan da ikke være gravid når man har så voldsom mens?? skulle det så ikke have været et pletblødning og kun vare få dage??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Det siges jo, at nogle kvinder godt kan bløde selvom de er gravide. Jeg krydser fingre for at du er gravid! Men hvis jeg var dig ville jeg tage til lægen og få taget en blodprøve!

Anmeld

26. september 2011

komodo

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det siges jo, at nogle kvinder godt kan bløde selvom de er gravide. Jeg krydser fingre for at du er gravid! Men hvis jeg var dig ville jeg tage til lægen og få taget en blodprøve!

Min krop har altid være super forudsigelig, og nu er der pludselig intet der er som det plejer, og kunne forstå hvis jeg havde været på p-piller, men hart jeg ikke engang.

Plejer også at kunne teste meget positiv tidligt i graviditet, kan det ændre sig fra graviditet til graviditet? . .

Tror også jeg må runde lægen, det er alt for mærkeligt for mig det her 

Anmeld

26. september 2011

komodo skriver:

Min krop har altid være super forudsigelig, og nu er der pludselig intet der er som det plejer, og kunne forstå hvis jeg havde været på p-piller, men hart jeg ikke engang.

Plejer også at kunne teste meget positiv tidligt i graviditet, kan det ændre sig fra graviditet til graviditet? . .

Tror også jeg må runde lægen, det er alt for mærkeligt for mig det her 

Det tror jeg sagtens at det kan. Jeg testede positivt tidligt med den første, men sent med den mindste.....

Glæder mig til at høre en update på om du er gravid!

Jeg skal selv teste på søndag.....Blir SÅ spændende.

Anmeld

26. september 2011

komodo

Det tror jeg sagtens at det kan. Jeg testede positivt tidligt med den første, men sent med den mindste.....

Glæder mig til at høre en update på om du er gravid!

Jeg skal selv teste på søndag.....Blir SÅ spændende.

Jeg glæder mig også til at høre om jeg er gravid  er helt forvirret men har bestilt tid til lægen den 4. oktober   ..

Krydser fingre for dig på søndag

Anmeld

27. september 2011

komodo skriver:

Jeg glæder mig også til at høre om jeg er gravid  er helt forvirret men har bestilt tid til lægen den 4. oktober   ..

Krydser fingre for dig på søndag

Tak skal du have

Anmeld

2. oktober 2011

Tak skal du have

Hva så, er der noget nyt?

Anmeld

4. oktober 2011

komodo

Hva så, er der noget nyt?

Jeg havde ægløsning på fuldt blus igår så regner ikke med en graviditet , jeg har skrevet mig på test listen til den 14-15 oktober så må vi se, håber den er der denne her gang, det har været lidt anderledes end de andre gange, vi slapper af på en anden måde omkring det, tror jeg har været for anspændt til at blive gravid, så nu må vi se, kommer det så kommer det, og gør det ikke så er der en måned fuld af dejlig sex næste gang . . 

Hvordan gik det med dit testen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.