Jeg havde første mens dag i sidste cyklus den 15. august, så udfylder jeg et skema på elefantino for bla. at regne ud hvornår der er ægløsning og på dagen hvor der står at jeg har ægløsning mærker jeg det ikke som jeg ellers altid gør ved at have smerter i den side ægget kommer fra og så bliver jeg helt utrolig, hmm kåd normalvis
, men vupti en uge efter der står at jeg skulle have haft ægløsning kan jeg pludselig mærke den, men her er vi henne en uge før næste mens
, skal lige siges at min cyklus har ligget fast på 28 dage. så tester jeg svagt positiv dagen efter at jeg skulle have haft mens, og tre dage over tid kommer min mens så, den vare ligeså længe som den plejer, er ligeså kraftig som den plejer men gør ikke helt så ondt som det plejer, men affinder mig ihvertfald med at nu er den kommet og så kan vi komme videre og prøve igen.
Nu er det så en god uge siden min mens stoppede og har accepteret at det ikke blev denne gang, men så får jeg pludselig kvalme og bliver meget følelsesladet, så tænkte jeg ville prøve en test mest for sjov, og den er stadig svag posetiv, jeg er helt forvirret, hvad dælen foregår der derinde?? nogen bud??.
Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, måske lukke lidt damp ud, og dele min totale forvirring, man kan da ikke være gravid når man har så voldsom mens?? skulle det så ikke have været et pletblødning og kun vare få dage??
Anmeld