Update: "Ultimatumdag"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Pige2009

Caroline86 skriver:

WTF?

Søde, dejlige dig.... Jeg bliver nødt til at være ærlig: jeg tror du spilder både dine og Lauras kræfter her Stadig...

Jeg tror simpelthen ikke han nogen siden tager det ansvar du gerne vil have ham til, og dine frustrationer vil fortsætte indtil den dag du indser det.. desværre! Han KAN ikke leve op til dine "forventninger" til ham...

Jeg synes (troede aldrig jeg skulle sige sådan) at Laura (og dig) er bedre tjent uden ham i Jeres liv... I skal da ikke være dagens indslag når det passer ham?

Nix.. Lauras præmisser! Det har du også altid sagt

kæmpe store knus!!!!!

Jeg ved det godt, men jeg har det bare rigtig skidt med, at det så bliver mig, der kommer til at vælge, han ikke længere skal se Laura og mig der kan bebrejdes fremover...

Damn det er bare så svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

K&S

Baagøe skriver:

Jeg ved det godt, men jeg har det bare rigtig skidt med, at det så bliver mig, der kommer til at vælge, han ikke længere skal se Laura og mig der kan bebrejdes fremover...

Du vil da aldrig kunne bebrejdes, at han ikke vil være en del af Lauras liv - det er da KUN ham der kan bebrejdes!

Du er der for Laura hver eneste dag

Anmeld

26. september 2011

Caroline86

Baagøe skriver:

og det er jo præcis den følelse han forsøge at kaste over på dig! fordi han ikke gider være lorten!

Men ved du hvad? han ER lorten det ER ham der har valgt det... det er jo fuldstændig vanvittigt det han kræver af dig? det er ikke i orden! for nej.. det er sgu IKKE dig der skal tage den beslutning! Men det er det altså heller ikke.. han har meldt ud - så meget han TØR (f***ing tøsedreng) at han IKKE vil være en del af Lauras liv...

Anmeld

26. september 2011

Pige2009

K&S skriver:

Du vil da aldrig kunne bebrejdes, at han ikke vil være en del af Lauras liv - det er da KUN ham der kan bebrejdes!

Du er der for Laura hver eneste dag

Ja, men han får alt vendt, så skylden og valget ligger ved mig

Anmeld

26. september 2011

Pige2009

Caroline86 skriver:

og det er jo præcis den følelse han forsøge at kaste over på dig! fordi han ikke gider være lorten!

Men ved du hvad? han ER lorten det ER ham der har valgt det... det er jo fuldstændig vanvittigt det han kræver af dig? det er ikke i orden! for nej.. det er sgu IKKE dig der skal tage den beslutning! Men det er det altså heller ikke.. han har meldt ud - så meget han TØR (f***ing tøsedreng) at han IKKE vil være en del af Lauras liv...

JA! Han kiggede mig lige i øjnene og sagde, at hvis jeg satte det ultimatum, måtte han jo lade være med at se hende for en periode Mit svar var så, at jeg var bange for, at han aldrig kommer til at se hende igen, og det gav han mig ret i! Han siger, at når jeg presser ham op i en krog, bliver han nødt til at sige fra.

Er simpelthen så påvirket, så jeg sidder og hyler lige nu!

Anmeld

26. september 2011

K&S

Baagøe skriver:

Ja, men han får alt vendt, så skylden og valget ligger ved mig

Du skal bare huske på, at ALT hvad du gør i denne situation, gør du FOR Lauras skyld - alt hvad HAN gør, gør han jo for sin egen skyld uden tanke på Lauras behov.

Anmeld

26. september 2011

enrigtigfar?

Jeg har desværre ikke svaret på hvordan du undgår at føle skyld - men det skal du finde ud af, for det kan ALDRIG blive din skyld at han ikke vil se sit barn - sikke dog en klaphat af rang.

Som en af de første der svarer har skrevet - lad ham komme til jer når "han har tid" og så må i se om det passer ind i dit og din datters tidsplan. Men det må IKKE blive noget med "jamen nu kan jeg jo komme forbi, hvorfor må jeg så ikke det" - hvis i har andre planer.

Jeg var selv 1 år gammel da min far valgte min mor (og mig) fra, da hans nye "dame" ikke var så vild med småbørn. Da hun så også røg i svinget ville han gerne ha mig lidt igen, men fandt hurtigt ud af at det ikke er heeeeelt nemt og lutter lagkage med en lille og fik (heldigvis) at vide af min mor han måtte bestemme sig NU - enten er man der, eller også er man der ikke.

Det samme må gælde her - det der fis med at han "ikke ved om han har tid" - det er 100% det samme som at sige han ikke har tid. Din datter fortjener ikke sådan en klaphat som far - og fjolset aner ikke hvad han går glip af...

Når man selv har jordens dejligste unge fatter man jo ikke at nogen (mænd eller kvinder) kan vælge deres børn fra - jeg har desværre den teori at rigtig mange (især mænd) ikke tør sige fra når kvinden kommer og siger "er det ikke ved at være nu vi skal ha et barn" - for vi mænd er nogen egotrippere. Jeg ville dog aldrig ku skille mig af med mit barn, så sådan en opførsel er mig helt uforståelig...

Anmeld

26. september 2011

Caroline86

Baagøe skriver:

JA! Han kiggede mig lige i øjnene og sagde, at hvis jeg satte det ultimatum, måtte han jo lade være med at se hende for en periode Mit svar var så, at jeg var bange for, at han aldrig kommer til at se hende igen, og det gav han mig ret i! Han siger, at når jeg presser ham op i en krog, bliver han nødt til at sige fra.

Er simpelthen så påvirket, så jeg sidder og hyler lige nu!

dumme svin   undskyld!

er virkelig vred på dine vegne (og Lauras)

Anmeld

26. september 2011

Pige2009

K&S skriver:

Du skal bare huske på, at ALT hvad du gør i denne situation, gør du FOR Lauras skyld - alt hvad HAN gør, gør han jo for sin egen skyld uden tanke på Lauras behov.

Lige præcis. Jeg tager udgangspunkt i hendes behov, for hun spørger efter ham hele tiden og siger hver dag: "Laura savner far" Netop derfor vil det gøre sindssyg ondt, hvis han ikke skulle se hende mere...

Anmeld

26. september 2011

Pige2009

Caroline86 skriver:

dumme svin   undskyld!

er virkelig vred på dine vegne (og Lauras)

Ja, han har virkelig vist sit format. Det er ligemeget med mig, men Laura...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.