Jeg har desværre ikke svaret på hvordan du undgår at føle skyld - men det skal du finde ud af, for det kan ALDRIG blive din skyld at han ikke vil se sit barn - sikke dog en klaphat af rang.
Som en af de første der svarer har skrevet - lad ham komme til jer når "han har tid" og så må i se om det passer ind i dit og din datters tidsplan. Men det må IKKE blive noget med "jamen nu kan jeg jo komme forbi, hvorfor må jeg så ikke det" - hvis i har andre planer.
Jeg var selv 1 år gammel da min far valgte min mor (og mig) fra, da hans nye "dame" ikke var så vild med småbørn. Da hun så også røg i svinget ville han gerne ha mig lidt igen, men fandt hurtigt ud af at det ikke er heeeeelt nemt og lutter lagkage med en lille og fik (heldigvis) at vide af min mor han måtte bestemme sig NU - enten er man der, eller også er man der ikke.
Det samme må gælde her - det der fis med at han "ikke ved om han har tid" - det er 100% det samme som at sige han ikke har tid. Din datter fortjener ikke sådan en klaphat som far - og fjolset aner ikke hvad han går glip af...
Når man selv har jordens dejligste unge fatter man jo ikke at nogen (mænd eller kvinder) kan vælge deres børn fra - jeg har desværre den teori at rigtig mange (især mænd) ikke tør sige fra når kvinden kommer og siger "er det ikke ved at være nu vi skal ha et barn" - for vi mænd er nogen egotrippere. Jeg ville dog aldrig ku skille mig af med mit barn, så sådan en opførsel er mig helt uforståelig...
Anmeld