Hvornår gik det op for jeres mænd?:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Giraffen

Anonym skriver:

At i er gravide?

Altså her mener jeg ikke hvornår han så en positiv test eller andet. Men hvornår gik det op for ham at han sku være far?

Herhjemme er vi ikke så langt. i uge 7 for at være præcis. Meeeen det er vidst kun mig det er gået op for. Han nævner det ikke med ET ord. Faktisk kan man næsten bli i tvivl om det egentlig betyder noget for ham.

Nogen derude der forstår hvad jeg mener? el kan sige hvornår det ændrer sig?

Ærligt? Så føler jeg mig lidt alene herhjemme

jeg kunne mærke det på kæresten ift hvornår han var tryg ved at vi sagde det - omkring 9 uger henne.

Men jeg er 13+ nu og han vil gerne mærke og smiler til maven så han forstår fuldt ud graviditeten

om han forstår at han skal være far tror jeg først han forstår ved fødslen/efter - ligesom jeg heller ikke helt tror jeg forstår jeg skal være rigtig mor før jeg ligger med baby i armene

men jeg har talt meget med kæresten omkring det med at man først rigtig tror på den er der når man har en tro på at den blir derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

channie-g

Anonym skriver:

At i er gravide?

Altså her mener jeg ikke hvornår han så en positiv test eller andet. Men hvornår gik det op for ham at han sku være far?

Herhjemme er vi ikke så langt. i uge 7 for at være præcis. Meeeen det er vidst kun mig det er gået op for. Han nævner det ikke med ET ord. Faktisk kan man næsten bli i tvivl om det egentlig betyder noget for ham.

ca uge 22... mere præcis den dag han mærkede den lille for første gang... det er ihvertfald det han selv siger hehe

Anmeld

26. september 2011

Taniakb

Det var først i uge 20 at det gik op for os begge. Der var risiko for misdannelser hos lille pigen, så vi vidste ikke om vi overhovedet kunne beholde hende. Så alt var i bero indtil da.

Jeg tror at for de fleste mænd, der går det først op for dem til de forskellige scanninger og når maven begynder at vokse. - Det gjorde det ihvertfald her hos os begge.

Anmeld

26. september 2011

lycly

Anonym skriver:

At i er gravide?

Her gik det først op for min kæreste da han sad med vores datter i hånden - og selv dér havde han svært ved at fatte det! Men det er heeelt naturligt at mænd ikke helt forstår det, deres krop ændrer sig jo ikke og deres liv ændrer sig jo egentlig heller ikke mens vi er gravide . Først den dag de står med en hylende unge og ikke får noget søvn eller ikke kan se fordbold kamp, DA går det sgu nok op for dem

Anmeld

27. september 2011

wmillapigenw

har det/haft det på helt samme måde som dig, jeg føler mig sku tit alene om det her. og han sagde at da han så den lille spire inde i maven for første gang til skanningen der gik det op for ham, men bare for at være ærlig det tror jeg ikke helt på. for hvis han er der og jeg snakker med min mor eller mormor om den lille, så siger han til mig bagefter at jeg ikke må snakke om den så meget osv.  og da han fandt ud af at jeg var gravid der skubbede han mig fuldstændigt væk fra ham, der var jeg ihvertfald intet værd for ham længere. - jeg forstår virkelig godt at du føler dig ensom, men jeg tror måske også først det rigtigt går op for dem når den lille kommer til verden.  desværre..  

Anmeld

27. september 2011

Mor Christa

Jeg kender det giodt - tror der er MANGE mænd, hvor det først går op for dem lang tid efter den positive test
Min kæreste var da glad for at tage med til scanningerne, JM osv. Men man kunne godt mærke, at det VIRKELIG gik op for ham, ét par dage efter jeg havde født

Anmeld

27. september 2011

prik

Anonym skriver:

At i er gravide?

føler mig rimelig heldig min kæreste var naturligvis chokeret da jeg kom hjem og fortalte jeps du skal være far.. da han har tvillinge drenge i forvejen.. meeeeeeeen nu har han helt forstået det.. og snakker meget om hvor meget han glæder sig.. og tror kun der gik en uges tid før han forstod det.. jeg er nu 6+ og tror det gik op for ham FØR det rigtigt gik op for mig.. jo jeg havde en masse kvalme svedeture.. hovedepine.. ømme bryster.. spændinger i maven og så videre.. men jeg havde os forstået jeg var gravid.. men det tog mig nu alligevel nogle gode lange dage at forstå det altså var virkelighed og jeg skulle være mor.. men han forstod det efter ganske kort tid..

Anmeld

27. september 2011

chael

Anonym skriver:

At i er gravide?

Her der gik lyset op for manden, ved nakkefolds scanningen

Der kunne han rigtig forholde sig til at der rent faktisk ER et lille væsen der vokser inden i mig.

Men ellers så går det jo først rigtig op for dem, når baby er her De kan jo ikke så godt forholde sig til det, da de ikke mærker det på kroppen på samme måde

Men da baby kunne sparke og manden kunne mærke det uden på, der mærker han jo også at der rent faktisk er liv og så går det mere op for dem

Men det er helt normalt at mænd de har svært ved at forholde sig til det hele

*Camilla 39+6, med nummer 3

Anmeld

27. september 2011

Koen.

her tror jeg sku slet ikke det gik op for ham at jeg var gravid før han stod med Lærke i armene

Nu er jeg 9+0 med 2.barn og ja, det bliver heller ikke rigtig nævnt, meeen tror bare det er sådan min mand er og jeg snakker vist bare for 2 om krøllen

Tanja, Lærke og krøllen (9+0)

Anmeld

27. september 2011

Den lykkelige

Tror vist først det gik rigtig op for ham da han så hende og så hvordan jeg "led" for at få hende ud.. han rørte ved maven, glædede sig osv.. men tror han synes det hele var lidt uvirkeligt og surrealistisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.