Hvornår gik det op for jeres mænd?:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Anonym trådstarter

At i er gravide?

Altså her mener jeg ikke hvornår han så en positiv test eller andet. Men hvornår gik det op for ham at han sku være far?

Herhjemme er vi ikke så langt. i uge 7 for at være præcis. Meeeen det er vidst kun mig det er gået op for. Han nævner det ikke med ET ord. Faktisk kan man næsten bli i tvivl om det egentlig betyder noget for ham.

Nogen derude der forstår hvad jeg mener? el kan sige hvornår det ændrer sig?

Ærligt? Så føler jeg mig lidt alene herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

JeNoVa

Jeg tror faktisk ikke min mand rigtig var klar over, at han var blevet far, før vores førstfødte var omkring 3 måneder gammel. Og det gik så for alvor op for ham, da vi fik tvillingerne. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg ved, hvad du mener.

Anmeld

26. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

At i er gravide?

Altså her mener jeg ikke hvornår han så en positiv test eller andet. Men hvornår gik det op for ham at han sku være far?

Herhjemme er vi ikke så langt. i uge 7 for at være præcis. Meeeen det er vidst kun mig det er gået op for. Han nævner det ikke med ET ord. Faktisk kan man næsten bli i tvivl om det egentlig betyder noget for ham.

Nogen derude der forstår hvad jeg mener? el kan sige hvornår det ændrer sig?

Ærligt? Så føler jeg mig lidt alene herhjemme

Jeg tror først graviditeten gik op for min kæreste da vi var til nakkefoldsscanning og så det lille hjerte hamre afsted med 180 km i timen - og hendes arme og hænder baske derudaf 

Han sagde på et tidspunkt, at det var lidt svært at forholde sig til det, når ikke han kunne mærke mine følelser, Isabellas spark osv. Men for hver gang vi var til scanning (hver 4 uge) gik det langsomt op for ham 

Anmeld

26. september 2011

PernilleogDennis

Ved godt hvad du mener,, det første laaange tid troede han ikke på det ville "holde" da jeg tidligere lige havde fået en SA måneden før.. Han nævner det stadig ikke særlig meget, og er idag 29+3 men i starten da man ikke kunne se maven var der overhovedet ikke snak om nogen ting.. hver gang jeg spurgte noget der bare mindede om baby sagde han " Rolig . der er 8 måneder endnu" Så ved godt hvad du mener.. ORK ja.

Anmeld

26. september 2011

Kofoed.

Her var det ved tryghedsscanningen (7+5) det begyndte at gå op for ham, men tror først det slog helt igennem at han skulle påklæde hende efter fødselen, godt min stedmor var der til at hjælp.

Anmeld

26. september 2011

Vivian87

Altså man siger jo at mor blir mor når hun blir gravid men at far ført blir far ved fødslen, og det tror jeg egentlig passer meget godt! Ikke at de ikke ved de skal være far før, men tror først rigtig at virkeligheden går op for dem når de står med guldet i hænderne, så at sige

Anmeld

26. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er 23 uger præcis i dag, og det er stadig ikke helt gået op for ham endnu  Men detk ommer nok, det er jeg næsten sikker på!

Anmeld

26. september 2011

Møn-Mor

Jeg tror først det sådan sank rigtig ind hos min kæreste her efter MD-skanningen (var også til NF), hvor min mave så småt er begyndt at blive større og større og det nu er rigtig synlig for ham, at jeg visuelt er gravid.
Nu rør han da af og til ved maven og siger "hvor er du blevet tyk" med et kærligt smil på læben.

Men indtil da snakkede han ikke så meget om det for, som han sagde, så var der jo lang tid til. Det er også først nu her, jeg har kunne få ham til at snakke lidt om navne.

/Winnie 23+0 i dag

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Han forstod godt med det samme at jeg var gravid, men det gik først op for ham at han skulle være far da jeg havde født. 

Anmeld

26. september 2011

PiaRW

Det gik op for Simon da han mærkede ham sparke, omkring uge 21/22 :-)

Jeg følte mig også meget alene herhjemme før det, men fandt så heldigvis støtte i en god veninde som har en datter på 3..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.