Så blev det testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Line11

Mutti2B skriver:

Tak for alle de dejlige der er blevet sendt min vej de sidste dage. De betyder meget

Men der er desværre ikke nogen baby på vej til mig . Jeg er så frustreret over min uduelige krop. Jeg havde aldrig troet at det skulle blive så svært for mig at blive gravid. Synes godt nok at det hele ser lidt sort ud nu.

Nu skal jeg så tage stilling til om jeg skal igang med 5 IUI, men i og med jeg skal begynde som elev på mandag bliver hele processen besværliggjort for jeg kan jo ikke smutte på klinikken i tide og utide. Og så er der jo også den der THL scanning der venter forude og som jeg jo heller ikke bare kan smutte til Viborg og få uden at skulle involvere den nye arbejdsplads

Kan dagen ikke bare snart slutte så jeg kan gå i seng igen

KÆMPE 

Behandling kan sagtens lade sig gøre med arbejde ved siden af, man skal måske bare lige sluge den "kamel" det er, at sige det til chefen...

Jeg håber I snart kommer ovenpå igen og fortsætter, for du skal NOK blive gravid søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Agnete

Mutti2B skriver:

Tak for alle de dejlige der er blevet sendt min vej de sidste dage. De betyder meget

Men der er desværre ikke nogen baby på vej til mig . Jeg er så frustreret over min uduelige krop. Jeg havde aldrig troet at det skulle blive så svært for mig at blive gravid. Synes godt nok at det hele ser lidt sort ud nu.

Nu skal jeg så tage stilling til om jeg skal igang med 5 IUI, men i og med jeg skal begynde som elev på mandag bliver hele processen besværliggjort for jeg kan jo ikke smutte på klinikken i tide og utide. Og så er der jo også den der THL scanning der venter forude og som jeg jo heller ikke bare kan smutte til Viborg og få uden at skulle involvere den nye arbejdsplads

Kan dagen ikke bare snart slutte så jeg kan gå i seng igen

Øv, det er jeg ked af at høre

Anmeld

28. september 2011

Mutti2B

Så kom mens

Jeg har nu allerede ringet til sygehuset for at få tid til thl scanningen og så må vi se hvad de siger....

Anmeld

28. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du får lige en KÆMPE krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.