Så blev det testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Mutti2B

Tak for alle de dejlige der er blevet sendt min vej de sidste dage. De betyder meget

Men der er desværre ikke nogen baby på vej til mig . Jeg er så frustreret over min uduelige krop. Jeg havde aldrig troet at det skulle blive så svært for mig at blive gravid. Synes godt nok at det hele ser lidt sort ud nu.

Nu skal jeg så tage stilling til om jeg skal igang med 5 IUI, men i og med jeg skal begynde som elev på mandag bliver hele processen besværliggjort for jeg kan jo ikke smutte på klinikken i tide og utide. Og så er der jo også den der THL scanning der venter forude og som jeg jo heller ikke bare kan smutte til Viborg og få uden at skulle involvere den nye arbejdsplads

Kan dagen ikke bare snart slutte så jeg kan gå i seng igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

bøgelund

Mutti2B skriver:

Tak for alle de dejlige der er blevet sendt min vej de sidste dage. De betyder meget

Men der er desværre ikke nogen baby på vej til mig . Jeg er så frustreret over min uduelige krop. Jeg havde aldrig troet at det skulle blive så svært for mig at blive gravid. Synes godt nok at det hele ser lidt sort ud nu.

Nu skal jeg så tage stilling til om jeg skal igang med 5 IUI, men i og med jeg skal begynde som elev på mandag bliver hele processen besværliggjort for jeg kan jo ikke smutte på klinikken i tide og utide. Og så er der jo også den der THL scanning der venter forude og som jeg jo heller ikke bare kan smutte til Viborg og få uden at skulle involvere den nye arbejdsplads

årh det er jeg ked af at høre..

ville ikke gå uden at give dig et ordentligt kram.. det fortjener du.. 

Anmeld

26. september 2011

Nessie

Det er jeg ked af at høre

Stort trøste til dig.

Husk at du kan få en §56 aftale, så din arbejdsplads for reusion for de dage du er på klinikken

Anmeld

26. september 2011

Lisbeth1985

Det gør mig ondt søde! En meget stor krammer til dig...

Anmeld

26. september 2011

nielsen80

årh søde, det var bare ikke den besked jeg havde håbet at se her da jeg kom hjem fra arbejde!!!!

Det er da bare det værreste nyhed i dag, kæmpe. Kæft hvor er den her behandlingsverden dog uretfærdig!!!!

Kan godt forstå du ikke synes det er fedt, at skulle involvere din nye arbejdsplads i det - jeg tænker om du måske kunne snakke med klinikken om din problemstilling, og derved få de helt sene tider til scanninger m.m?? Ved ikke om det kunne være en mulighed? Eller måske kun udskyde behandlingen en måned, også derefter snakke med dem om det dels på klinikken og dels på arbejdspladsen. årh kan sku godt forstå det virker uoverskueligt!

Anmeld

26. september 2011

Putomanen

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre!

Jeg håber, at du passer godt på dig selv og nusser lidt om dig selv, så du snart kan komme ovenpå igen!

Jeg kan godt forstå, at det må være svært  når du snart starter som elev, men jeg er sikker på, at du finder en god løsning!

Anmeld

26. september 2011

babymus77

Øvv øvv øvv:-( håber du snart får to fine streger

Anmeld

26. september 2011

Mutti2B

Tak, tøser. Jeg er helt nede i kulkælderen, så jeg har ikke overskud til at svare jer hver især lige nu. Håber I forstår

Anmeld

26. september 2011

M&N

Har du fået din menstruation?

For hvis dette er første test-dag (måske noget jeg har overset) så kan det være du skal vente lidt længere hvis din menstruation ikke kommer - det kan jo være din krop ikke danner særlig højt HcG...

Anmeld

26. september 2011

Mullefisen2011

Mutti2B skriver:

Øvvv er jeg ked af at høre..

til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.