Hvad skal man ønske sig til den lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Benjamins'mor

Madam Blå skriver:

Mange tak - der var helt klart noget vi også kunne ønske os

Jep. 

Og de penge vi fik, der var nok til vi gik ud og købte en højstol. 

Kan huske vi ønskede os en hoppeko, en hoppegynge og en gåvogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Madam Blå

benjamins'mor skriver:

Jep. 

Og de penge vi fik, der var nok til vi gik ud og købte en højstol. 

Kan huske vi ønskede os en hoppeko, en hoppegynge og en gåvogn.

Dejligt Vi får en høj stol af min mor - men rigtig god ide med gåvogn og evt. en hoppegynge eller lign. Skal bare lige finde ud af, om vi kan have det her i lejligheden

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Madam Blå skriver:

Dejligt Vi får en høj stol af min mor - men rigtig god ide med gåvogn og evt. en hoppegynge eller lign. Skal bare lige finde ud af, om vi kan have det her i lejligheden

Vi fik en gåvogn af min bedstemors arbejds kollega. Hendes barnebarn er nemlig 1 år, og de skulle bare af med den.

Men min bedstemor tilbød at opbevare den indtil han kunne bruge den. Så evt. hvis du kender nogle familie medlemmer der har plads, kan de måske opbevare lidt indtil i tager det i brug. 

Anmeld

26. september 2011

Løkkemor

Madam Blå skriver:

Når man faktisk ikke rigtig mangler noget? Håber i har nogle gode ideer Når man er førstegangsmor så tror man jo, at man har det hele - men mangler sikkert en masse, når hverdagen melder sig

Nu er folk ved at være trætte af mit svar på spørgsmålet, hvad ønsker i jer.. Jeg svarer altid, at folk ikke behøver at købe noget, og vi mangler ikke rigtig så meget. Så nu er jeg blevet beordret til at skrive en ønskeseddel..

Men hvad skal man ønske sig, når man har alt? Det er virkelig et luksusproblem, jeg ved det! Og har også mest lyst til at folk gemmer deres penge til noget til dem selv. Men sådan er det bare ikke.

Indtil videre ser den sådan ud:

Toddler bestik

Flexibath

Køredragt/flyverdragt str 62

Aktivitetstæppe

Uro over vuggen

Uro over puslepladsen

Autostol - hvis vi ikke selv finder en brugt i vores prisleje..

Hvad ønsker i jer til den lille?

Kender det godt. Med nr. 2 pige har vi sådan nærmest ALT fra den store.

Jeg er begyndt at skrive specifikke ting på, såsom Hummel Tøj den stribede body, Vinterjakke fra Me too, Legetøj (den og den model).

Og så gerne nogle af de lidt dyrere anskaffelser flyverdragt, vinterstøvler/jakke, termotøj, kondisko mv.

Ellers så byt - hvis du ikke lige synes det er sagen, så byt til noget du kan lide eller få en tilgodeseddel.

Hvad med gavekort til fotografering? Løbecykel fra Puky (med 4 hjul - genial), bøger, dublo, brio...

Anmeld

26. september 2011

Fenja09

Jeg fødte her d. 1 Sep og vi havde stort set også det meste, hvis jeg vidste hvad jeg ved i dag så ville jeg ønske mig en slynge - det er både godt for baby og mor og en helt perfekt gave ( efter min mening)

/Fenja

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

benjamins'mor skriver:

Vi fik en gåvogn af min bedstemors arbejds kollega. Hendes barnebarn er nemlig 1 år, og de skulle bare af med den.

Men min bedstemor tilbød at opbevare den indtil han kunne bruge den. Så evt. hvis du kender nogle familie medlemmer der har plads, kan de måske opbevare lidt indtil i tager det i brug. 

Godt tænkt! Vi har allerede en masse tøj i større størrelser, som måske også kunne komme i min mors kælder at stå indtil vi skal bruge det

og på den måde kan man ønske sig ting til længere frem i tiden.

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Madam Blå skriver:

Godt tænkt! Vi har allerede en masse tøj i større størrelser, som måske også kunne komme i min mors kælder at stå indtil vi skal bruge det

og på den måde kan man ønske sig ting til længere frem i tiden.

Ja, sådan noget som tøj og legetøj skal bare i plastkasser, eller går der måske mus i det. 

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

Løkkemor skriver:

Kender det godt. Med nr. 2 pige har vi sådan nærmest ALT fra den store.

Jeg er begyndt at skrive specifikke ting på, såsom Hummel Tøj den stribede body, Vinterjakke fra Me too, Legetøj (den og den model).

Og så gerne nogle af de lidt dyrere anskaffelser flyverdragt, vinterstøvler/jakke, termotøj, kondisko mv.

Ellers så byt - hvis du ikke lige synes det er sagen, så byt til noget du kan lide eller få en tilgodeseddel.

Hvad med gavekort til fotografering? Løbecykel fra Puky (med 4 hjul - genial), bøger, dublo, brio...

Ja, jeg skal blive bedre til at bytte det, som vi ikke så godt kan lide. Det er bare så svært, synes jeg, når folk har nøje valgt et sæt tøj, som bare ikke lige er os.. Men helt klart noget, jeg skal blive bedre til!

God ide med sko fx. De der begynder sko er jo temmelig dyre. Og det kunne være en god ting at skrive på ønskeseddelen

Fotografering ryger direkte på listen! Og også en god løbe cykel, eller de der wheelyBugs, eller hvad de hedder Som en anden skrev, så kan man evt. opbevare det hos andre, indtil man skal bruge det. Skide smart

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

benjamins'mor skriver:

Ja, sådan noget som tøj og legetøj skal bare i plastkasser, eller går der måske mus i det. 

Ja, det skal vel pakkes godt ind og så må man bare lige vaske det, inden det skal tages i brug.

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

Fenja09 skriver:

Jeg fødte her d. 1 Sep og vi havde stort set også det meste, hvis jeg vidste hvad jeg ved i dag så ville jeg ønske mig en slynge - det er både godt for baby og mor og en helt perfekt gave ( efter min mening)

/Fenja

Tillykke med den lille!

Vi har allerede fået en slynge. Glæder mig så meget til at tage den i brug. Tror det er rigtig godt for både mig og lillepigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.