Hvad skal man ønske sig til den lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Madam Blå

Når man faktisk ikke rigtig mangler noget? Håber i har nogle gode ideer Når man er førstegangsmor så tror man jo, at man har det hele - men mangler sikkert en masse, når hverdagen melder sig

Nu er folk ved at være trætte af mit svar på spørgsmålet, hvad ønsker i jer.. Jeg svarer altid, at folk ikke behøver at købe noget, og vi mangler ikke rigtig så meget. Så nu er jeg blevet beordret til at skrive en ønskeseddel..

Men hvad skal man ønske sig, når man har alt? Det er virkelig et luksusproblem, jeg ved det! Og har også mest lyst til at folk gemmer deres penge til noget til dem selv. Men sådan er det bare ikke.

Indtil videre ser den sådan ud:

Toddler bestik

Flexibath

Køredragt/flyverdragt str 62

Aktivitetstæppe

Uro over vuggen

Uro over puslepladsen

Autostol - hvis vi ikke selv finder en brugt i vores prisleje..

Hvad ønsker i jer til den lille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Når man faktisk ikke rigtig mangler noget? Håber i har nogle gode ideer Når man er førstegangsmor så tror man jo, at man har det hele - men mangler sikkert en masse, når hverdagen melder sig

Nu er folk ved at være trætte af mit svar på spørgsmålet, hvad ønsker i jer.. Jeg svarer altid, at folk ikke behøver at købe noget, og vi mangler ikke rigtig så meget. Så nu er jeg blevet beordret til at skrive en ønskeseddel..

Men hvad skal man ønske sig, når man har alt? Det er virkelig et luksusproblem, jeg ved det! Og har også mest lyst til at folk gemmer deres penge til noget til dem selv. Men sådan er det bare ikke.

Toddler bestik

Flexibath

Aktivitetstæppe

Uro over vuggen

Uro over puslepladsen

Du kunne jo også ønske dig tøj i nogle størrelser op, så du er dækket ind! Nu ved jeg ikke lige hvor meget i har i hver størrelse, men vi har virkeligmeget i 56 og 62, så vi ønsker os tøj i str. 68 og op nu

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Det kommer an på om det er til fødselsdag, jul eller barselsgave?

Anmeld

26. september 2011

baby84

Madam Blå skriver:

Toddler bestik

Flexibath

Aktivitetstæppe

Uro over vuggen

Uro over puslepladsen

min veninde fik til sin lille dreng en lækker (formentlig strikket)bamse der samtidig kunne lægges i mikroovnen og bruges som varmepude. Den var lidt flad i det og baby kunne derfor fx ligge på den eller have en på maven således at den kunne lindre evt mavesmerter.

Sådan en vil jeg i hvert fald ønske mig når min tid kommer

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Du kunne jo også ønske dig tøj i nogle størrelser op, så du er dækket ind! Nu ved jeg ikke lige hvor meget i har i hver størrelse, men vi har virkeligmeget i 56 og 62, så vi ønsker os tøj i str. 68 og op nu

Ja, har jeg også tænkt på Men glæder mig bare SÅ meget til at selv få lov til at købe noget til den lille. Ikke fordi jeg er utaknemmelig, men vi har bare fået i hoved og røv. I str. 50, 56, og en del i de større størrelser. Så vi har næsten intet købt selv, som vi kan lide og som vi har valgt til vores datter. Sviger mor har jo forsynet os med tøj helt op til str. 86

(Lyder virkelig utakenmmeligt, men vil også gerne prøve at købe tøj til min datter )

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

benjamins'mor skriver:

Det kommer an på om det er til fødselsdag, jul eller barselsgave?

Ja, selvfølgelig Det er vist primært barsels gaver - men det bliver også jul snart, og vi holder dåb i januar eller start februar. Så kom endelig med gode ideer hvis du har

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

baby84 skriver:

min veninde fik til sin lille dreng en lækker (formentlig strikket)bamse der samtidig kunne lægges i mikroovnen og bruges som varmepude. Den var lidt flad i det og baby kunne derfor fx ligge på den eller have en på maven således at den kunne lindre evt mavesmerter.

Sådan en vil jeg i hvert fald ønske mig når min tid kommer

Ej det lyder smart! Ved du hvad sådan en hedder, og måske hvor man kan finde den?

Den ryger straks på listen

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Hvis det er barselsgave, så får du lige en liste over hvad vi fik, og vi havde ikke ønsket noget, for det tænkte jeg ikke over. 

Scrapbook - en man selv skal klippe klistre i.

Tøj i str. 50-68.

Ammepude.

Kæmpe Bamse. Altså Bamse fra Bamse og Kylling.

Sutter.

Sutteflasker.

Cremer. Zinksalve, pudder, bodylotion, sæber osv.

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Madam Blå skriver:

Ja, selvfølgelig Det er vist primært barsels gaver - men det bliver også jul snart, og vi holder dåb i januar eller start februar. Så kom endelig med gode ideer hvis du har

Kan ikke lige huske vores ønskeliste til barnedåben, men her kommer lige en liste over det vi fik:

Badestol.

Navnesutter.

Sparebøsse, det var en brandbil m. ingraveret navn og dåbsdato.

Geo Jensen bord flag med ingraveret navn, fødselsvægt, længde, dåbsdato.

Børneopsparing, af svigerforældrene, med 1200,- i start beløb, og nu sætter de 75 kr,- ind om md.

Belino rat m. lyd.

H.C Andersens samling, en bog med alle eventyre og historier.

Tøj i str. 74 og op.

Tallerken sæt, og bestiksæt.

Penge.

Og så kan jeg ikke lige huske mere. 

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

benjamins'mor skriver:

Kan ikke lige huske vores ønskeliste til barnedåben, men her kommer lige en liste over det vi fik:

Badestol.

Navnesutter.

Sparebøsse, det var en brandbil m. ingraveret navn og dåbsdato.

Geo Jensen bord flag med ingraveret navn, fødselsvægt, længde, dåbsdato.

Børneopsparing, af svigerforældrene, med 1200,- i start beløb, og nu sætter de 75 kr,- ind om md.

Belino rat m. lyd.

H.C Andersens samling, en bog med alle eventyre og historier.

Tøj i str. 74 og op.

Tallerken sæt, og bestiksæt.

Penge.

Og så kan jeg ikke lige huske mere. 

Mange tak - der var helt klart noget vi også kunne ønske os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.