Præsentation af marts gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Nuggi90

Jeg er 21 år og bor sammen med min dejlige forlovede som jeg har været sammen med i næsten 4 år Det er vores første barn termin 19 marts, så vi glæder os utrolig meget!!
Vi skal til kønsscanning i næste uge Vi skal til md d 1 november
Fødested er Aalborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Polarpigen

Jeg er 23 år og bor sammen med min kæreste M på 26 år. Vi har været sammen i ca. 2½ år.  

Bebse er planlagt, og jeg har termin den 24. marts 

Skal til kønsscanning på torsdag, så glæder mig helt vildt!

Anmeld

28. september 2011

CaWi

Jeg er 25, og bor i Slagelse sammen med min kæreste på 23. Vi har været sammen i tre år

Vi glæder os rigtig meget til at blive forældre for første gang, er sat til den 28 april

Anmeld

29. september 2011

Cindy

Ej nu kom jeg til at oprette en hel tråd med præsentation af mig selv...

Sorry! Men Cindy her, 29 år, gift med Martin på 2. år. Vi venter vores 1. som vi endnu ikke kender kønnet på. (Er heller ikke sikker på vi vil vide det, eller rettere: Jeg vil ikke vide det)

Bor i Vanløse/København, og vil da helt sikkert være interesseret i at snakke/mødes med andre 2B-Marts-Mødre

Anmeld

7. oktober 2011

<3

Cindy skriver:

Ej nu kom jeg til at oprette en hel tråd med præsentation af mig selv...

Sorry! Men Cindy her, 29 år, gift med Martin på 2. år. Vi venter vores 1. som vi endnu ikke kender kønnet på. (Er heller ikke sikker på vi vil vide det, eller rettere: Jeg vil ikke vide det)

Bor i Vanløse/København, og vil da helt sikkert være interesseret i at snakke/mødes med andre 2B-Marts-Mødre

hæhæ ja det kan ske

Anmeld

17. oktober 2011

Misha1978

Hejsa!!

Jeg er 32 år. Min dejlige mand er 37, vi har kendt hinanden i 11 år og været gift i 5

Vi har to vidunderlige drenge på 9 og 5 år.

Vi bor på sydfyn nær Svendborg.

Jeg har termin 9. marts. Vi skal til MD på onsdag den 19. okt og vi skal føde på Svendborg sygehus. Vi vil ikke kende kønnet på bebs, gjorde vi heller ikke med de to andre

Anmeld

17. oktober 2011

Giraffen

Jeg er 24 og bor på Trøjborg i Århus med min dejlige kæreste på 25.

Vi har været sammen ca 2,5 år og babyen var planlagt

Jeg har termin 28. marts og vi ved stadig ikke om det er en dreng eller pige så vi glæder os til MD

Til daglig læser jeg på Uni og skal til at aflevere bachelor her til jul, så jeg har desværre ikke så meget tid til at nyde graviditeten som jeg gerne ville

Jeg er i dag 16+5 og fik igår sat virkeligheden i skak ved at gå på vægten og erkende de ekstra 5 kg der primært kommer af alt det chokolade jeg bare MÅ ha til babyen

Anmeld

17. oktober 2011

Giraffen

tioyv skriver:

er 28 og kæresten er 27, har kendt hinanden siden april

venter 1 barn, termin 18 marts

skal føde på viborg sygehus.

skal til md-scanning 3/11, har ikk helt bestemt endnu om vi vil vide kønnet

jubii det er på min fødselsdag - så hold lige terminen, det er en dejlig dag 

Anmeld

17. oktober 2011

MisMille

Misha1978 skriver:

Hejsa!!

Jeg er 32 år. Min dejlige mand er 37, vi har kendt hinanden i 11 år og været gift i 5

Vi har to vidunderlige drenge på 9 og 5 år.

Vi bor på sydfyn nær Svendborg.

Jeg har termin 9. marts. Vi skal til MD på onsdag den 19. okt og vi skal føde på Svendborg sygehus. Vi vil ikke kende kønnet på bebs, gjorde vi heller ikke med de to andre

Så er vi sat til den sammen dag jeg har også termin  den 9. marts.. Vi skal til MD i morgen  det er vores første og vi håber at de kan se kønnet.. 

Anmeld

17. oktober 2011

tioyv

Giraffen skriver:

jubii det er på min fødselsdag - så hold lige terminen, det er en dejlig dag 

hehe jamen det skal jeg forsøge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.