Præsentation af marts gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.249 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. september 2011

MisMille

Hej Tøser 

Kan se vi bliver flere i marts gruppe og tænkte det kunne være sjovt, hvis vi fortalte lidt om os selv  en slags præsentation af os alle sammen, så vi kan se hvem vi forskellige er.

Jeg 24 år og har været gift i 3 år med min dejlige mand Kim.. Vi venter vores 1. barn som vi selvfølgelig glæder os meget til 

Vi skal til scanning igen den 18. oktober og håber vi kan få kønnet af vide  

Vi bor i hvidovre med vores hund Morgan, så det bliver spændende og se hvordan han vil tage der kommer en lille.. 

Glæder mig til at følge jer alle sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Kariina

Jeg er 29 år og venter barn nr. 2

Køn - Skal vi ikke vide før til marts

Bor i Sorø og skal føde på enten Roskilde eller Holbæk sygehus

Skal til MD-Scanning d. 21-10 og Termin d. 15/3-12

Anmeld

26. september 2011

tioyv

er 28 og kæresten er 27, har kendt hinanden siden april

venter 1 barn, termin 18 marts

skal føde på viborg sygehus.

skal til md-scanning 3/11, har ikk helt bestemt endnu om vi vil vide kønnet

Anmeld

26. september 2011

MisMille

er 28 og kæresten er 27, har kendt hinanden siden april

venter 1 barn, termin 18 marts

skal føde på viborg sygehus.

skal til md-scanning 3/11, har ikk helt bestemt endnu om vi vil vide kønnet

ihh, hvor spændende nyforelsket og baby på vej  lyder dejligt 

Var det planlagt?

Min mand ville først tale om børn, når vi havde købt hus.. Så da finanskrisen ramte i 2009 så presset jeg på med boligkøb  

Anmeld

26. september 2011

tioyv

MisMille skriver:

ihh, hvor spændende nyforelsket og baby på vej  lyder dejligt 

Var det planlagt?

Min mand ville først tale om børn, når vi havde købt hus.. Så da finanskrisen ramte i 2009 så presset jeg på med boligkøb  

hehe nej det var bestemt ikk planlagt men den er bestemt elsket og velkommen nu 

mødte ham i april over nettet og så hinanden mange gange i løbet af april og det klikkede bare med det samme og så i starten af maj blev vi kærester tog så på højskole i maj og kom hjem i slutningen af juni og blev gravid 14 dage efter..  havde sagt til ham at jeg ikk tog p-piller ( da jeg havde forsøgt og blive gravid med min eks i 2 år, gik fra ham i dec) og  det tog han helt roligt, at det måtte vi jo bare tage som det kom.. men at jeg så blev gravid lige med det samme havde vi ikk lige regnet med.. og var lidt bange for hvad han ville sige til det, for jeg ville ikk kunne få en abort, men heldigvis var han jublende lykkelig..

Anmeld

26. september 2011

Silja&Noam

Jeg er snart 27 og manden 28 vi har kendt hinanden snart 4 år ìg har en datter på 2. Vi venter vores andet barn som er en dreng har termin d. 12 marts.. Vi bor i hus i Korsør imorgen skal jeg til JM for første gang det glæder jeg mig til. Mig og manden har kærestedag på fredag så der har vi en tid til scanning igen så vi kan se vores søn igen

Anmeld

26. september 2011

HoltSchmidt

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste gennem 6 år.

Vi venter vores 1. barn d. 13/3

Vi skal til MD-scanning d. 21/10 og håber vi kan få kønnet af vide  

Vi bor i Haderup med vores 2 beagler Samson og Freja og lige for tiden også 5 dejlige beaglehvalpe på 5 uger.

Anmeld

26. september 2011

GitteC78

Jeg er 32 år og manden er 28 år. Vi har været sammen i lidt over 3 år og blev gift i maj i år  weeee

Jeg venter mig for 2. gang. Vi har Daniel på 1 år . Uh ha det bliver sikkert hårdt med 2 små, men Daniel er bare så nem og dejlig, så vi glæder os til nr 2 kommer. Vi skal til MD-scanning d 14 okt og håber at få kønnet af vide. Jeg har termin 3 marts, skal føde i Herning.

Vi bor i Videbæk (mellem Herning og Ringkøbing)

Anmeld

27. september 2011

<3

Jeg er 36 år og kæresten 33 år. Vi har været sammen i 13 år og har en skøn dreng fra 2007 og venter nu en ny fin bebs til d.1 marts. Kender ikke køn før måske 10/10 til MD Jeg skal føde på Riget  

Anmeld

27. september 2011

Magic1980

Jeg er 31 og det samme er min søde kærste  . Vi har været sammen i snart fem år. Vi bor i Kongens Lyngby

Vi venter vores første,en pige den 5. marts 

Har tid til MD scanning den 17. oktober. Glæder mig til at se den lille igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.