Mange smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2009

jolu

Kan man virkelig bare henvende sig på fødegangen i uge 7?...... jeg mener/tænker der er jo slet ikke tale om et barn på dette tidspunkt....... hmm.....jeg er totalt novice på dette område kan jeg godt se......til trods for at jeg har 3 børn.... men de er jo også "beh.børn".......og har med dem fået alle scanninger foræret...... og alt gik helt perfekt......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Diana...

jolu skriver:

Kan man virkelig bare henvende sig på fødegangen i uge 7?...... jeg mener/tænker der er jo slet ikke tale om et barn på dette tidspunkt....... hmm.....jeg er totalt novice på dette område kan jeg godt se......til trods for at jeg har 3 børn.... men de er jo også "beh.børn".......og har med dem fået alle scanninger foræret...... og alt gik helt perfekt......

Jeg ringet op på hospitalet kl 22 om aften og sagde jeg var gravid i uge 7 og havet nogen forfærdelige kramper og de bad mig komme ind og så ville de tjekke der og det gjorde de. og der lå min lille spir og havet det dejligt

Anmeld

26. januar 2009

charlottekri

hm... jeg ville umiddelbart give min læge en skideballe hvis jeg var dig... hvis du er bekymret, så ville jeg mene at din læge burde sende dig videre til scanning, også selvom du ikke bløder... men prøv da at ringe til fødegangen hvis de kan hjælpe dig... det er da i det mindste et forsøg værd, og så kan du jo bruge pengene fra scanningen til noget til den lille i stedet

Anmeld

27. januar 2009

Dinar

Uhe lyder til jolu har det lige så dårligt som mig.

Men jeg har været til lægen og de siger de kan intet se, jeg har det fint og barnet har det også fint og den vokser som det skal heldigvis.

Og jeg hørte dens hjerte, og den ligner en haletudse hihi, det var sjovt at se.

men fik også at vide det kan være jeg udvider mig derfor gøre det ondt nu hvor det er min første barn of jeg er meget tynd så kan det gøre ondt at udvide sig.
Held og lykke til jolu håber din lille spir har det lige så godt som min og ligger trygt i din mave.

Knuser.

Anmeld

27. januar 2009

jolu

Hold da op....jeg kan næsten ikke skrive det.....sidder her og stortuder.....

Er netop kommet hjem fra Holbæk sygehus, nåede aldrig til min oprindeligt bestilte scanning, da jeg havde en lille blødning imorges. Så min læge sendte mig til Holbæk.

Der var ikke noget at se på scanningen kun en stor fin slimhinde......men hvad kan jeg bruge det til nu . .... Jeg fik taget blodprøver som jeg får svar på i aften, skal have taget nyt hcg på torsdag og mandag og så en scanning på onsdag i næste uge......

Men de siger jeg skal ikke regne med det..... man burde som minimum kunne se "sækken" som embryonet skulle ligge i på nuværende tidpsunkt......men ingenting var der......

Min mand og jeg er meget grædefærdige lige nu......men klarer det..... et smil fra min lille søn får mig til at komme over det...... Held og lykke til Jer andre..... snøft......

Anmeld

27. januar 2009

Pia.

jolu skriver:

Er netop kommet hjem fra Holbæk sygehus, nåede aldrig til min oprindeligt bestilte scanning, da jeg havde en lille blødning imorges. Så min læge sendte mig til Holbæk.

Der var ikke noget at se på scanningen kun en stor fin slimhinde......men hvad kan jeg bruge det til nu . .... Jeg fik taget blodprøver som jeg får svar på i aften, skal have taget nyt hcg på torsdag og mandag og så en scanning på onsdag i næste uge......

Men de siger jeg skal ikke regne med det..... man burde som minimum kunne se "sækken" som embryonet skulle ligge i på nuværende tidpsunkt......men ingenting var der......

Min mand og jeg er meget grædefærdige lige nu......men klarer det..... et smil fra min lille søn får mig til at komme over det...... Held og lykke til Jer andre..... snøft......

Det er jeg rigtig ked af.... Håber det bedste for jer...

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

27. januar 2009

Becks

jolu skriver:

Åh nej søde jolu

Øv ved slet ikke hvad jeg skal sige ligenu
Øsnker dig og din familie alt det bedste herfra
Mange tanker og store knus fra Beck

Anmeld

27. januar 2009

Diana...

jolu skriver:

Ej det jeg ked af at høre. håber os det bedste for jer.

Mange knus og varme tanker til jer

Anmeld

27. januar 2009

Dinar

Hvordan kan saadan noget ske

Anmeld

27. januar 2009

charlottekri

hvor kan verden være uretfærdig!!!! det er mærkeligt som vores kroppe kan snyde os.. Sender jer alle min tanker og kram!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.