Mange smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.569 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. januar 2009

Dinar

Lige for tiden har jeg meget ondt i min mave, det gøre så ondt at jeg ikke kan stå eller gå eller ligge, jeg er helt smadret, kvalmen har meldt sig, bryst spæningerne har også meldt sig.

Men smerterne i underlivet er ved at tag livet af mig, hvad skal jeg gøre??

Det er sådan en smerte, det svirrer som chilli, og så gå det ned af mine ben og ryg og så bliver min mave hårdt.

HJÆÆLP, I søde damer har hjulpet mig meget, og jeg er sikkert meget irriterne med mine mærkelig indlæg, men vil bare gerne finde ud af hvad der sker med mig.

KNuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Mca<3

Årh det er svært at spå om Jeg havde voldsomme smerter i starten lige som du beskriver og gik til lægen . Røg til scanning med det samme for at være sikker på jeg ikke var gravid uden for livmoderen . Det kan være farligt .. Mine smerter stammede dog fra det gule legeme .. En udposning på æggestokken ,, den pose ægget har siddet i og har forladt for at komme ind i livmoderen .. Havde smerterne i mange måneder Kan kun råde dig til at gå til lægen i dag

Anmeld

26. januar 2009

Dinar

3 gangs mor skriver:

Årh det er svært at spå om Jeg havde voldsomme smerter i starten lige som du beskriver og gik til lægen . Røg til scanning med det samme for at være sikker på jeg ikke var gravid uden for livmoderen . Det kan være farligt .. Mine smerter stammede dog fra det gule legeme .. En udposning på æggestokken ,, den pose ægget har siddet i og har forladt for at komme ind i livmoderen .. Havde smerterne i mange måneder Kan kun råde dig til at gå til lægen i dag

tak for din svar, jeg skal også op til lægen her kl 12 heldigvis.

For sikke smerter jeg har.

Anmeld

26. januar 2009

Mca<3

Dinar skriver:

tak for din svar, jeg skal også op til lægen her kl 12 heldigvis.

For sikke smerter jeg har.

Jeg krydser fingre for det bare var det jeg havde Det er aldeles uskadeligt men møg ubehageligt .. Vil beskrive smerterne som en slags veer .. Ned i lårene og i lænden .. føj altså ,, God bedring , lad os vide besked ,

Anmeld

26. januar 2009

Dinar

3 gangs mor skriver:

Jeg krydser fingre for det bare var det jeg havde Det er aldeles uskadeligt men møg ubehageligt .. Vil beskrive smerterne som en slags veer .. Ned i lårene og i lænden .. føj altså ,, God bedring , lad os vide besked ,

ved ikke helt hvordan veer føles men nøøj hvor er det smertefuld.

Anmeld

26. januar 2009

jolu

Har også haft gedigne smerter i min venstre side siden søndag morgen, frygter det værste nu...... særligt da jeg slet ikke har andre symptomer end de dumme smerter.....

Har købt mig til en scanning imorgen tirsdag, så får jeg forhåbentlig vished om at alt er ok......og at det sidder som det skal......

Anmeld

26. januar 2009

Diana...

Dinar: håber det gik godt hos lægen idag og alt er som det skal være.

Jolu: Held og lykke med scanningen i morgen og håber de kan se om den lille spir har det godt.

for jer begge 2.

Knusser fra Diana

Anmeld

26. januar 2009

charlottekri

jolu skriver:

Har også haft gedigne smerter i min venstre side siden søndag morgen, frygter det værste nu...... særligt da jeg slet ikke har andre symptomer end de dumme smerter.....

Har købt mig til en scanning imorgen tirsdag, så får jeg forhåbentlig vished om at alt er ok......og at det sidder som det skal......

nu spørger jeg sikkert dumt, men hvorfor skal du betale dig til en scanning?? hvis du har ondt, ville jeg da synes at din læge skulle sende dig videre til sygehuset til scanning?? eller er det fordi du hellere vil have 3D??

Anmeld

26. januar 2009

jolu

Han mener ikke der er grund til alarm, så længe jeg ikke bløder, men bad mig da ringe igen sidst på ugen, hvis det fortsatte. Han sagde at hvis det var en graviidtet uden for livmoderen, mærker man det først omkring 8-10 uge.... aner intet om det.....

Så nu har jeg taget beslutningen selv, VIL bare have vished nu, da jeg indtil nu bare har været "en stor bekymring"...... er slet ikke glad....men frygtelig nervøs......

Anmeld

26. januar 2009

Diana...

charlottekri skriver:

nu spørger jeg sikkert dumt, men hvorfor skal du betale dig til en scanning?? hvis du har ondt, ville jeg da synes at din læge skulle sende dig videre til sygehuset til scanning?? eller er det fordi du hellere vil have 3D??

Ja jeg tog bare på fødegangen da jeg var i uge 7 for havet sådan nogen slemme kramper i maven så jeg blev nervøs og så scannet de mig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.