Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Kay

mea skriver:

Hendemichelle :

Der er altså noget du helt har misforstået,man er altid 2+0,den dag man har ÆL,lige gyldig hvornår man havde mens sidst,så det kan slet ikke lade sig gøre.

Hvis en scanning siger du har teste positiv i 2+0,er det simpelhent fordi du er blevet gravid i cyklusen før,alt andet kan ikke lade sig gøre.

Til TS:

Det er meget normalt at have symptomer så tidligt,faktisk kan man få dem allerede dagen efter ÆL,men man skal passe på med at teste før 4+0,da 50% af alle befrugtede æg går til grunde,så man får sin mens,selv om man teoratisk har været gravid i et øjeblik.

der er jo nogle der har en meget tidlig ÆL... ig hun kunne jo i realiteten været en af dem... har en veninde der havde æl i 1+0... så kan man jo godt teste posetiv i 2+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Anonym trådstarter

Har lige taget en test, og den var negativ som forventet.

Anmeld

26. september 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Prøv nu og forstå, lige gyldig hvornår du har haft mens,eller hvornår ÆL kommer,er du ALTID 2+0 den dag du har ÆL.

Slut prut sådan er det bare

Anmeld

26. september 2011

Hendemichelle

kimfrit skriver:

Hvordan kan man teste positiv 2+0? Det jo der man har sin æl.

Eller er det mig der har misforstået noget?

Man burde ikke kunne gøre det - troede jeg var 3 + 5 da jeg testede, men ved scanninger blev jeg ved med at blive sat tilbage, så det til sidst passede med at jeg kun måtte have været 2+0 da jeg testede positiv. Forstår det heller ikke selv, men går da ud fra at scanningerne passer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.