Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

baby84

Anonym skriver:

Hvis der skulle være noget, så skulle jeg være 3+2/3 i dag. Jeg har mærket nogle stik og følelsen af mens smerter. Her i dag har jeg total kvalme. Men kan det virkelig være det så tidligt? Når jeg strækker mig så føles det som om det strammer, hm, er godt nok i tvivl og ville mene det er for tidligt at teste? Hjælp?

jeg testede positivt med clearblue digital (kan bruges op til 4 dage før tid) samt valmed da jeg var 3+3 så det kan lade sig gøre. Dog er det dumt, fordi man siger at op mod 50% at de alt for tidligt registrede graviditeter ikke bliver til noget da ægge ikke altid har sat sig godt nok fast.

Men som sagt var jeg ikke selv så fornuftig at vente, så forstår udemærket hvis du tester idag

Krydser for at den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Hendemichelle

Toshiba skriver:

du kan næppe teste positiv ved 2+0 - da det er ægløsningstidspunktet - så er det da derfor din termin er rykket så meget - det er en "regne-fejl"

Nej, det er det ikke - jeg troede jeg testede positiv da jeg var 3+5 - men blev ved med at blive sat tilbage til scanninger, indtil vi var helt nede ved 2 + 0 - og så sagde jeg til dem at de bare lige skulle rykke mig længere tilbage, så var ægget ikke engang befrugtet, da jeg testede.. Men har ikke noget logisk svar på hvorfor jeg har testet så tidligt positiv. Men det må jo passe, når scanningerne siger sådan - Er 16+5 idag. 

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

jeg testede positivt med clearblue digital (kan bruges op til 4 dage før tid) samt valmed da jeg var 3+3 så det kan lade sig gøre. Dog er det dumt, fordi man siger at op mod 50% at de alt for tidligt registrede graviditeter ikke bliver til noget da ægge ikke altid har sat sig godt nok fast.

Men som sagt var jeg ikke selv så fornuftig at vente, så forstår udemærket hvis du tester idag

Krydser for at den er der

Jeg frygter også lidt for at håbe for meget. :/

Anmeld

26. september 2011

JJH

Det lyder som jeg havde det da jeg var 2+2 henne. Jeg tog 4 test i løbet af 3-4. uge som var negative. da jeg tog en test 4+2 var den positiv. så fortvivl ikke hvis den er negativ.

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Det lyder som jeg havde det da jeg var 2+2 henne. Jeg tog 4 test i løbet af 3-4. uge som var negative. da jeg tog en test 4+2 var den positiv. så fortvivl ikke hvis den er negativ.

Nej det kan selvfølgelig nå at ændre sig, men jeg tænker på hvis det ender i en bio.

Anmeld

26. september 2011

JJH

Anonym skriver:

Nej det kan selvfølgelig nå at ændre sig, men jeg tænker på hvis det ender i en bio.

Det er der jo risiko for når du ikke er længere, så hvis du vil undgå den skuffelse, så vent til efter ventet mens.

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Det er der jo risiko for når du ikke er længere, så hvis du vil undgå den skuffelse, så vent til efter ventet mens.

Ja tror nu alligevel jeg har svært ved at vente

Anmeld

26. september 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hendemichelle :

Der er altså noget du helt har misforstået,man er altid 2+0,den dag man har ÆL,lige gyldig hvornår man havde mens sidst,så det kan slet ikke lade sig gøre.

Hvis en scanning siger du har teste positiv i 2+0,er det simpelhent fordi du er blevet gravid i cyklusen før,alt andet kan ikke lade sig gøre.

Til TS:

Det er meget normalt at have symptomer så tidligt,faktisk kan man få dem allerede dagen efter ÆL,men man skal passe på med at teste før 4+0,da 50% af alle befrugtede æg går til grunde,så man får sin mens,selv om man teoratisk har været gravid i et øjeblik.

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

mea skriver:

Hendemichelle :

Der er altså noget du helt har misforstået,man er altid 2+0,den dag man har ÆL,lige gyldig hvornår man havde mens sidst,så det kan slet ikke lade sig gøre.

Hvis en scanning siger du har teste positiv i 2+0,er det simpelhent fordi du er blevet gravid i cyklusen før,alt andet kan ikke lade sig gøre.

Til TS:

Det er meget normalt at have symptomer så tidligt,faktisk kan man få dem allerede dagen efter ÆL,men man skal passe på med at teste før 4+0,da 50% af alle befrugtede æg går til grunde,så man får sin mens,selv om man teoratisk har været gravid i et øjeblik.

Jeg har været nede og købe en test, overvejer at teste og så alligevel ikke. Vil ikke sætte håbet for højt.

Anmeld

26. september 2011

kimfrit

Hendemichelle skriver:

Jeg testede positiv 2+0, så du kan sagtens prøve at teste nu 

Hvordan kan man teste positiv 2+0? Det jo der man har sin æl.

Eller er det mig der har misforstået noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.