Dit forhold til andres brystmælk. Se tekst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

2babygirls

JeNoVa skriver:

Jeg er blevet tilbudt noget nedfrosset brystmælk fra en anden kvinde. Hun lever sundt, hverken ryger eller drikker og har håndteret mælken hygiejnisk. Nogle mener, at det er forkert, at jeg vil give det til mine egne børn.

Ville du give andres brystmælk til dine børn?

Har stemt nej da tanken om at mit barn skulle drikke en anden kvindes mælk er for grænseoverskridende. Sundt eller ej, ville jeg ikke kunne komme over den grænse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Camillee

Da Elias lå på neonatal fik han Donormælk til min mælk var løbet til , som spunkenJo skriver.
jeg synes det gik over min grænse men er idag dybt taknemmelig og er SÅ glad for at jeg takkede ja tak!

men tror det handlede ligeså meget om at jeg var ked af jeg ikke havde mælk nok med det samme.

Anmeld

26. september 2011

Georgia

Tina&Martin skriver:

Har stemt nej da tanken om at mit barn skulle drikke en anden kvindes mælk er for grænseoverskridende. Sundt eller ej, ville jeg ikke kunne komme over den grænse.

Er helt enig.

Anmeld

26. september 2011

ano14316

Både ja og nej.. ville altid foretrække mit eget, men ville altid foretrække en andens fremfor mme.. 

Jeg har tænkt mig at done mælk til kvindemælkscentralen på hvidovre.. og håber da at der er nogen børn der kan få glæde af det.. 

Anmeld

26. september 2011

chael

JeNoVa skriver:

Jeg er blevet tilbudt noget nedfrosset brystmælk fra en anden kvinde. Hun lever sundt, hverken ryger eller drikker og har håndteret mælken hygiejnisk. Nogle mener, at det er forkert, at jeg vil give det til mine egne børn.

Nej det ville jeg ikke. Vi har glimrende alternativer. Og vi lever ikke i den 3. Verden, hvor vi ikke har gode muligheder for erstatning.

Havde vi ikke den slags erstatning, var sagen en anden. Men så længe vi lever i et så godt og veludviklet land, med de bedste muligheder, så nej, så ville jeg bestemt ikke give mit barn, en fremmed kvindes brystmælk.

*Camilla 39+5

Anmeld

26. september 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Har stemt nej.. 

For mig virker det græseoverskridende og forkert..

Men det bare min holdning.

Der findes jo andre glimrende alternativer, synes jeg.

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Jeg synes bestemt ikke det er forkert, for modermælk er det sundeste for børnene.

Jeg ville dog aldrig selv give min søn det, og det er fordi jeg er lidt hysterisk. 

Anmeld

26. september 2011

Tvillingemor80

Ja det ville jeg hvis jeg ikke selv kunne give ! Uden tvivl ! 

Anmeld

26. september 2011

Lunae

JeNoVa skriver:

Nu er min datter flaskebarn og det skal siges, at jeg ikke blev tilbudt brystmæk! Dog tror jeg ikke at jeg ville vælge det - min datter er opflasket på mme og fejler intet!

Hvis jeg troede at modermælk var det eneste rigtige, så ville jeg nok takke ja

Anmeld

26. september 2011

lycly

Jeg har svaret "ved ikke", for jeg kan virkelig ikke blive enig med mig selv. Selvfølgelig er "andres" brystmælk bedre end mme. Men alligevel, så er der noget der holder mig tilbage i bare at sige "selvfølgelig!"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.