Hjælp mig! Jeg ved ikke om det er veer eller mavekneb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Min erfaring hvis det skulle være luft imaven, er at det gør sindssygt vildt psykopat ondt i nærheden af dit højre hofteben...

Jeg mindes bestemt ikke at det trak om i ryggen, men vi er jo forskellige og smerter forplanter sig forskelligt hos os alle jo....

Men altså, siden du er 39+ så tror jeg temmelig sikkert det er veer.

De kan godt gå i sig selv igen, og de kan godt svinge UTROLIGT meget i både styrke og varighed og hyppighed her i starten.... Men prøv at tage tid alligevel....

Hvor mange sammentrækninger vil du skyde på du har haft den sidste time?

Har du lagt mærke til om der skulle være slimprop eller tegnblødning? For det ville jo være endnu en indikator.... Du er ikke i tvivl om det er slimproppen, når først du ser den (hvis du gør) for det ligner en klat halvt indtørret lim med en anelse brun/gul farve i... Farven skyldes en anelse lille bitte smule blod, som er blandet ind i slimet....

Når du nu alligevel ikke kan sove, og der ikke er så mange på nettet, så brug tiden på at tage tid på veer og pauser imellem
Så går tiden, og du får et rimeligt overblik over sammentrækningerne, det er både spændende, hyggeligt, og rart at holde øje med, og vide

Hvis du bliver i tvivl ellers, så ring til FG. Du kan jo evt. tage tid en times tid og SÅ ringe der ind, hvis det ikke er gået i sig selv igen eller bliver mindre end det er nu

Jeg havde et helt døgn med småveer som var regelmæssige og godt kunne mærkes, uden jeg synes de gjorde helt vildt ondt, før jeg fik rigtig ordentlige veer... Mine gik ikke i stå, men der kunne være op til en halv time imellem, og den næste halve time fik jeg så 4 veer måske, og så pause en halv time igen... Ind til de blev noget mere hyppige da jeg kom lidt over et døgn, og så udviklede de sig stødt der fra  

Tak for uddybende svar! Slimproppen gik for et par uger siden, så den kan jeg ikke bruge til så meget.. hehe.. Men jeg vil sige det er nok sket sådan en 5 gange indenfor de sidste 40-50 minutter. Jeg prøver at tage tid på det nu, men det kommer ikke regelmæssigt. Har taget tid på den første og det stod på i 1½ minuts tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

mariamiss6

Hvis din slimprop gik for 5 uger siden, så har den gendannet sig, det gør de ret hurtigt, og det er meget almindelig kendt fænomen, at kvinder oplever at slimproppen går, uden der sker noget videre, og at den så gendanner sig igen

Så du kan sagtens kigge efter den når du alligevel går på toilettet

NU vil jeg dog hoppe i kanen, der er faktisk kun et par timer til jeg skal møde på job, så det er vel egentlig på tide hva'

God fornøjelse, og held og lykke med resten af natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.