Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har et par rigtig søde strikbukser i gammelrosa. Str. 74/80. Men min datter bruger dem stadig, men ved ikke om det har interesse når hun er vokset ud af dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Palaja skriver: Du må få det Lige nu bruger hun vesten, men den er snart for lille. Og det hvide sæt får jeg nok ikke brugt så meget. Overdelen er brugt lidt mere end underdelen kan man se... Men jeg skal nok sige til ... og det fra small stuff kan du også få med
Du må få det Lige nu bruger hun vesten, men den er snart for lille. Og det hvide sæt får jeg nok ikke brugt så meget. Overdelen er brugt lidt mere end underdelen kan man se... Men jeg skal nok sige til ... og det fra small stuff kan du også få med
Marco2 skriver: Jeg har et par rigtig søde strikbukser i gammelrosa. Str. 74/80. Men min datter bruger dem stadig, men ved ikke om det har interesse når hun er vokset ud af dem?
Henri84 skriver: Har en brun strikket kjole som snart er for lille...
Har en brun strikket kjole som snart er for lille...
bullerbassen skriver: Ja det gør det jo gerne , de steder..
Ja det gør det jo gerne , de steder..
Mulleunge skriver: Skønt .. ligger du billeder ind når det er ??
Skønt .. ligger du billeder ind når det er ??
Henri84 skriver: Ser om jeg kan få taget i morgen hvis ungerne giver mig ro til det
Ser om jeg kan få taget i morgen hvis ungerne giver mig ro til det
Mulleunge skriver: Ih rigtig mange tak søde !!! det er jeg virkelig glad for (;
Ih rigtig mange tak søde !!! det er jeg virkelig glad for (;
Velbekomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128