Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LunaLykke skriver: Åh nej det må du ikke sige ! Jeg har planer om at få mange børn (4 stk ca) og mine efterveer første gang her var SÅ stride !!
Åh nej det må du ikke sige ! Jeg har planer om at få mange børn (4 stk ca) og mine efterveer første gang her var SÅ stride !!
Jamen jamen.... Jeg var faktisk heller ikke selv klar over at de kunne være så slemme...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde hverken efterveer 1. eller 2. gang
MoarHvidovre skriver: Jeg havde hverken efterveer 1. eller 2. gang
Snyyyd du har været en af de heldige...
Mira0911 skriver: Snyyyd du har været en af de heldige...
Det må jeg åbenbart have været - jeg klager ikke
MoarHvidovre skriver: Det må jeg åbenbart have været - jeg klager ikke
Dejligt...
Mira0911 skriver: Ja de der efterveer... Puuuuuuuuuuuh siger jeg bare... Det er virkelig stride denne gang her... Det føles tit som jeg er ved at gå i fødsel igen... Avs.... Regnede ikke med at de ville være kraftigere denne gang her en første gang... Fik forklaret at de bliver værre for hver gang man har født... Første gang mærkede jeg dem næsten ikke... Var dine efterveer også stride anden gang?
Ja de der efterveer... Puuuuuuuuuuuh siger jeg bare... Det er virkelig stride denne gang her... Det føles tit som jeg er ved at gå i fødsel igen... Avs....
Regnede ikke med at de ville være kraftigere denne gang her en første gang... Fik forklaret at de bliver værre for hver gang man har født...
Første gang mærkede jeg dem næsten ikke...
Var dine efterveer også stride anden gang?
Efterveer?! Anede ikke, der var noget der hed det!
sarahb skriver: de var også SINDSYGE her anden gang, som rigtige veer.. FUCK det gjorde nas!
de var også SINDSYGE her anden gang, som rigtige veer.. FUCK det gjorde nas!
Jeg må indrømme det tit har føltes som om der var en fødsel mere på vej...
Leonora skriver: Åhhhhhh jeg frygter dem godt nok....så kan man sidde der og både have ondt i patter og mave....
Åhhhhhh jeg frygter dem godt nok....så kan man sidde der og både have ondt i patter og mave....
Her nøjes jeg bare med maven... Ammer slet ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128