Det var der ikke nogen der sagde noget om!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.969 visninger
54 svar
0 synes godt om
25. september 2011

Mira0911

Ja de der efterveer... Puuuuuuuuuuuh siger jeg bare... Det er virkelig stride denne gang her... Det føles tit som jeg er ved at gå i fødsel igen... Avs.... 

Regnede ikke med at de ville være kraftigere denne gang her en første gang... Fik forklaret at de bliver værre for hver gang man har født... 

Første gang mærkede jeg dem næsten ikke... 

Var dine efterveer også stride anden gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

merichs

Mira0911 skriver:

Ja de der efterveer... Puuuuuuuuuuuh siger jeg bare... Det er virkelig stride denne gang her... Det føles tit som jeg er ved at gå i fødsel igen... Avs.... 

Regnede ikke med at de ville være kraftigere denne gang her en første gang... Fik forklaret at de bliver værre for hver gang man har født... 

Nu har jeg kun født 1 gang og havde voldsomme efterveer, så glæder mig da ikke til jeg skal have nr 2

Anmeld

25. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ja! Jeg havde rigtig ondt anden gang. Første gang mærkede jeg dem slet ikke.

Anmeld

25. september 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Åh ja - anden og tredje gang var frygtelige. Jeg måtte bide i den hårde ende af babys sut for overhovedet at kunne holde ud at amme.

Det føles rigtigt uretfærdigt, at det skal gøre ondt, når fødslen først er overstået - og jeg har ikke rigtigt nogle trøstende ord til dig, bortset fra, at smerterne har et formål, og at det går over igen. Ville ønske, jeg havde noget bedre at bidrage med...

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

Mira0911 skriver:

Efterveer? Det har jeg aldrig hørt om, havde jeg ikke da jeg fødte Benjamin. 

Anmeld

25. september 2011

Lucas og Mathilde <3

stort tillykke med lillesøster .. og JA anden gang var frygtelig, det varede endda 14 dage :O. Men blev også advaret på fødegangen iden jeg sku hjem med at det nok blev slemt nu hvor det var anden gang.

Anmeld

25. september 2011

Malonde1985

Hehe... ja mine efterveer var også slemme - synes det var ligeså slemt første gang som anden gang

Anmeld

25. september 2011

bagger26

Åååhhh GUD, efterveer!!!!!

Første gang havde jeg 4 efterveer, nogle milde nogen.

Men her anden gang, f**k de gjorde nullernaller...

Jeg havde sindsygt mange og de kom HVER gang jeg ammede de første 14 dage, dog var den første uge værst.

De var som normale veer, den periode at fødslen, hvor jeg skulle lukke øjnene og virkelig koncentrere mig om min vejrtrækning, og der var ikke nogen der skulle tale til mig overhovedet...

Anmeld

26. september 2011

Mira0911

merichs skriver:

Nu har jeg kun født 1 gang og havde voldsomme efterveer, så glæder mig da ikke til jeg skal have nr 2

Synes godt nok heller ikke det er sjovt denne gang... Mærkede dem kun mildt første gang... 

Anmeld

26. september 2011

Mira0911

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ja! Jeg havde rigtig ondt anden gang. Første gang mærkede jeg dem slet ikke.

Utroligt at de skal gøre så nas.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.