<3 Alezxander <3 34+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

channie-g

Felix's Mor <3 skriver:

Channie - hvor er den fin din mave

tak skal du have....

hva så, ved du om der er planer omkring at der skal skal ud og spises igen eller hvordan...

hvor stor er guldklumben ved at være nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

GitteC78

Flot mave

Jeg oprettede i sidste uge et opslag om at mødes i næste uge, mandag eller tirsdag i Herning Center kl. 11.30 til frokost. Men indtil videre er vi kun 2. Den ligger under Midtjylland

Anmeld

26. september 2011

channie-g

GitteC78 skriver:

Flot mave

Jeg oprettede i sidste uge et opslag om at mødes i næste uge, mandag eller tirsdag i Herning Center kl. 11.30 til frokost. Men indtil videre er vi kun 2. Den ligger under Midtjylland

1000 tak  

ja oki, havde jeg så ikke lige set, men kan jeg desværre heller ikke, min familie har ikke været så gode til at forstå de ikke skal snotte og hoste mig lige i face her i tiden (og de har været meget syge alle sammen inden for den sidste mdr) så nu har de altså fået ramt på mig, så ligger bare på sofaen eller i seng lige pt. mere eller mindre hele dagen... men ligeså snart jeg er frisk igen, er jeg også super frisk på en omgang baby.dk-hygge...

hvordan går det med dine nye spire søde??

Anmeld

26. september 2011

GitteC78

channie-g skriver:

1000 tak  

ja oki, havde jeg så ikke lige set, men kan jeg desværre heller ikke, min familie har ikke været så gode til at forstå de ikke skal snotte og hoste mig lige i face her i tiden (og de har været meget syge alle sammen inden for den sidste mdr) så nu har de altså fået ramt på mig, så ligger bare på sofaen eller i seng lige pt. mere eller mindre hele dagen... men ligeså snart jeg er frisk igen, er jeg også super frisk på en omgang baby.dk-hygge...

hvordan går det med dine nye spire søde??

Hvor er det træls du er blevet syg. Men hvis du bliver frisk inden næste uge altså uge 40, kan du jo bare skrive

Det går fint med den lille nye. Jeg er lige nu i uge 18, så er snart halvvejs

Anmeld

26. september 2011

Fru.Mäes <3

channie-g skriver:

tak skal du have....

hva så, ved du om der er planer omkring at der skal skal ud og spises igen eller hvordan...

hvor stor er guldklumben ved at være nu?

Jamen bassemanden er jo snart 11 måneder - startede i dagpleje d. 1 september, og han er SÅ glad for at være deromme og vil vove og påstå at han allerede er faldet til Ang. ud og spise, så kan jeg desværre ikke komme med mere ;( Starter på job på fredag!!! Medmindre vi engang kunne finde ud af at tage ud om aftenen, måske UDEN børn.. Og selvfølgelig inden du føder

Anmeld

26. september 2011

channie-g

GitteC78 skriver:

Hvor er det træls du er blevet syg. Men hvis du bliver frisk inden næste uge altså uge 40, kan du jo bare skrive

Det går fint med den lille nye. Jeg er lige nu i uge 18, så er snart halvvejs

ja det er lidt træls, men havde set den komme, ligger gerne med lungebetændelse 1 gang om året ved denne tid havde bare håbet det kunne vente til efter jul engang så jeg var fri for at (måske) gå i fødsel med det...

ja men det vil jeg da lige gøre hvis jeg bliver frisk, kunne være rigtig hygge...

dejligt det går godt, ved i så hvad det bliver eller??

Anmeld

26. september 2011

channie-g

Jamen bassemanden er jo snart 11 måneder - startede i dagpleje d. 1 september, og han er SÅ glad for at være deromme og vil vove og påstå at han allerede er faldet til Ang. ud og spise, så kan jeg desværre ikke komme med mere ;( Starter på job på fredag!!! Medmindre vi engang kunne finde ud af at tage ud om aftenen, måske UDEN børn.. Og selvfølgelig inden du føder

hold da op tiden går stærkt hehe... dejligt at han er faldet til og er glad for det, det skulle jo også været sundt for sådan nogen små nogen og komme ud og være i blandt andre mennesker end bare lige mor og far hehe..

skal vi da lige se om vi kan få op og stå engang, kunne være super hygge... og har jeg født inden, så har dengen heldigvis også en far der kan tage ham hehe

hvad arbejder du med ??

Anmeld

26. september 2011

GitteC78

channie-g skriver:

ja det er lidt træls, men havde set den komme, ligger gerne med lungebetændelse 1 gang om året ved denne tid havde bare håbet det kunne vente til efter jul engang så jeg var fri for at (måske) gå i fødsel med det...

ja men det vil jeg da lige gøre hvis jeg bliver frisk, kunne være rigtig hygge...

dejligt det går godt, ved i så hvad det bliver eller??

Sygdom kommer man desværre ikke selv bestemme over...

Nej ikke endnu, håber at vide det d 14 okt hvor vi skal til scanning

Anmeld

26. september 2011

channie-g

GitteC78 skriver:

Sygdom kommer man desværre ikke selv bestemme over...

Nej ikke endnu, håber at vide det d 14 okt hvor vi skal til scanning

nej desværre men det kunne nu være rigtig dejligt hehe...

jamen det glæder jeg mig da til at høre lidt om når i har været afsted så hehe hvad håber i det bliver??

Anmeld

26. september 2011

banditten2011

channie-g skriver:

så synes jeg lige det blev tid til et billedet igen... synes ikke selv jeg kan se at den vokser mere, men det er der nu andre der siger at den gør.. vi har til en scanning d. 19/9 og der var han målt til at være 2251 g. så er meget spændt på og høre hvad JM vil skyde ham til når vi skal ind til hende på onsdag... 

selv om det er super dejligt med den ventetid på at lille-manden skal komme ud, er jeg godt nok glad for det snart er overstået... sover meget meget dårligt (og lidt) har voldsomme "mens" smerter flere gange om dagen, specielt om natten... men jaaa det må vi vel tage med og så kan jeg berolige mig selv med der "kun" er 37 dage tilbage weeheee....

god aften til jer alle

Fin Babyhule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.